Show your [brandname] wall clock, ofwel toon je wandklok.

Eigenlijk raar, we kletsen legio uren in een kwartier over horloges hier, maar niet over wandklokken die we aan de muur hebben hangen. Als Seiko fanboy heb ik zelf natuurlijk een Seiko wandklok in de keuken hangen. Dit exemplaar is bizar accuraat, slechts 25 seconden in een jaar afwijking. En de secondewijzer van dit quartz muurklokje doet volledig traploos zijn ding. Ooit gekregen bij aankoop van een duur Seiko horloge, en sindsdien hangt dit muurbloempje in mijn keuken.

I showed you mine, now show me yours!

29 likes

Puhlmann nixie tubes.

31 likes

Jacob Jensen
De horloges hebben wij ook gehad maar die zijn “niet meer onder ons”

10 likes

Goed zo. :+1:

1 like

Hoho, er is een periode geweest voor de overname dat dit ontwerp ook goede uurwerken had. Het is inderdaad heel lang geleden maar in die tijd kosten deze horloge serieus geld.

1 like

Waar slaat dat nu weer op?

1 like

Het heeft z’n doel bereikt in ieder geval. :wink:

1 like

Ik heb zo’n wandklok gehad. Maar mij werd weer heel snel verzocht deze weg te doen vanwege de luide gong :innocent: (ondanks het kleine formaat was deze luider en voller van klank dan de grote engelse staande klok :upside_down_face: )

6 likes

Mooie klok :+1: Ik heb dezelfde, maar die ligt al 12 jaar in de la. Kon geen goede plek vinden om hem in dit huis op te hangen :unamused:

1 like

Nou de kwaliteit van de huidige JJ horloges is niet om over naar huis te schrijven. Men heeft gewoon de rechten voor het ontwerp gekocht en lepelt er nu zeer eenvoudige kwartsjes in.

1 like

Eindelijk mogen we hier het woord “klok” eens gebruiken
:sunglasses:

5 likes

Maar “klokje” blijft taboe…:joy:

1 like

18 likes

Voor als je niet kan klok kijken….

maar wel lezen.

21 likes

Dutch Design LED klok

5 likes

Wij hebben 2 wandklokken…
Ja, als je bij de tijd wil zijn…

3 likes

Die wijzers staan niet helemaal.lekker he…

4 likes

Hier ook een echte klassieker aan de muur. Met Stop2Go natuurlijk :mantelpiece_clock:

16 likes

Oudje van Lincoln

8 likes

Scherp, maar het is een plaatje van het web. Ik kon een foto van de mijne zo snel niet vinden. :grimacing:

1 like