Show your Chinese specials

Thanx! Ja, inderdaad wel een mooie basis. En enige topic waar ik deze gewoon in kwijt kan dus ik blijf het leuk vinden hier :).

1 like

We aim to please. Haha. (Heb zelf een groene Pagani onderweg).

1 like

Laatst deze gekocht, echt bizar hoe ze dit voor het geld kunnen maken. Ook nog een doorzicht achterkant.

4 likes

Linkje er bij is wel handig, of het moet zo goedkoop zijn dat er schaamte bij komt kijken misschien. :wink:

Was via Ali. Volgens mij mag je geen linkje plaatsen, maar ik kan het mis hebben. Was €45,00 echt geen geld. Zie hierboven dat nog iemand hem heeft. Maar dan met zwarte wijzerplaat.

1 like

Deze Parnis heb ik nu al weer twee jaar in mijn bezit. Prima dingetje, bevalt nog steeds. Het uurwerk loopt ook “maar” ongeveer 15 seconden per dag te snel. Valt me mee voor een klokkie van toen 60 euro inclusief verzending vanuit China.

P.S. Excuus voor de slechte kwaliteit foto

2 likes

Heel gaaf en goed bedacht.

1 like

Thanx!

Wat voor een insert ben je naar opzoek?

1 like

Ik heb bij Namoki een 12 uurs bezel insert besteld, als ik het moet geloven komt die morgen binnen. Daarnaast wil ik nog wel een zwarte bezel faden. De platte van mijn SKX heb ik er even opgedaan, maar die aansluiting is echt niet om aan te zien.


Groene is zeker een aanrader!! :smiley:

10 likes

Ja mooi. Heb ook flinke polsen, dus vind het feit dat 'ie iets groter is dan het bronmateriaal, helemaal niet erg. Is onderweg!

De Rolex Submariner is een goede hommage van deze Pagani Design inderdaad! :rofl::joy:

2 likes

Ik dacht de Invicta Pro-diver… Mmm. Zo leert men elke dag! Haha!

1 like

Polish_20200804_194201639

8 likes

Alhier nu een “hommage” van een Patek Aquanaut.
Denk er over om het echte ding tzt te kopen, maar eerst maar eens proberen met dit .
Ziet er heel aardig uit, het bandje inkorten was nogal een dingetje, maar dat doet de juwelier dan wel :sunglasses:

[quote=“hendrik, post:251, topic:218888”]

Horloge loopt perfect op tijd, maar ja het is dan ook een kwarts.
Om de pols zeer prettig, goed afleesbare wijzerplaat,datum verspringt spat zuiver, allemaal positief.
Laat het de komende dagen nog even op mij inwerken, en daarna mag een kleinkind er verder mee spelen.
Prijs met de heel behoorlijke sunburst nog geen 4 tientjes op de mat :scream:
En nou niet beginnen over kinderarbeid a.u.b.
Heb wel te doen met de mensen die dat bandje moeten monteren

2 likes

Ik denk dat je de Patek Philippe aquanaut bedoeld

2 likes

Helemaal correct, dank voor de aanvulling.
Zag vorige week in Den Haag nog een Nautilus, nieuw, voor bijna de dubbele listprijs, daar zal het door komen :scream:

Allemaal met Japanse uurwerken, behalve de MM, die heeft top of the line Sea Gul aan boord.

4 likes

De San Martin goed getest, gisteren heel de dag de zee in en uit. Vandaag lekker bubbelen :sweat_drops: :sweat_drops: :sweat_drops:
De S. M. geeft geen krimp.
Met de 20 atm. En Seiko NH35 met schroefkroon een heerlijke strandbeater.

5 likes