Issie nou 40 of 43mm?
Deze originele Pagani Design is 43mm
Dat zal te groot zijn voor mijn peuterpolsjes haha
Ze hebben tegenwoordig ook 40mm.
Ik hoorde al zo iets, maar krijg hem maar niet gevonden! Eerst nog even wachten op mijn Steeldive Oman hommage😁
Je kan op Ali ook gewoon kiezen tussen de acrylic of saffier versie, net als bij poljot24.
Ik heb het bij dit horloge nodig gehad, dus misschien wel goed
Klopt, maar de vorm van bezel en glas is op de foto’s anders, ik vind de poljot-versie het mooist. Het is net alsof die meneer er hard over heeft nagedacht.
Yup. Ergens vertrouw ik die Seagull uurwerkjes voor geen meter. Ik vertrouw mechanische chronografen sowieso niet, eigenlijk. Ze lijken me complex en breekbaar.
Ach NASA vertrouwde het wel, met flink wat krachten tijdens de reis omhoog en omlaag. Ik zou dus niet te bang ervoor zijn
Maakten zij gebruik van Seagull uurwerkjes?
Goh, weer wat geleerd
Gaaf ding, die paganis zijn leuk
Hoe is de kwaliteit?
Grappenmaker, ik had het over mechanische chrono’s. @Fate_Amenable_To_Change had het daar ook over.
Dat klopt. En ik weet uit eigen ervaring hoe makkelijk een Speedy Reduced naar de klote gaat. Als ik NASA was had ik een Hanhart stopwatch op de mouw gespeld.
RFP’s leveren zelden het beste resultaat op.
I know… I know… Ik had mn grapjas, lolbroek en bijpassende stoute schoenen aan. Sommige mensen hebben daar heen hoge pet van op.
Sta ik even in m’n hemd!
Gelukkig had ik geen @jurk aan.
Maar wat ik eigenlijk bedoelde is dat ik een kwaliteitsverschil verwacht tussen een Omega en een Seagull, waarbij de tweede wellicht eerder mankementen zal vertonen.
Ik heb 3 van deze pagani’s , zwart, blauw en two tone gold. Bevallen uitstekend. Geweldige specs voor die prijs.
Heb even zitten kijken naar Pagani horloges, kosten dan al snel 150 euro
Misschien komen die Invicta s ook wel uit China, maar 3 jaar garantie, en morgen in huis …
Mijn 2 Pagani horloges hebben niet meer dan 6 tientjes het stuk gekost hoor…
Mijn pagani’s 40 mm hebben respectievelijk 75, 75 en 83 euri gekost.
Zonder link geloven we je niet