Alstu:
€ 44,30 91%OFF | 2020 Pagani Ontwerp Top Brand Luxe Automatische Mechanische Horloge Mannen Roestvrij Staal Waterdichte Business Relogio Masculino PD-1639
Goed kijken naar die advertentie. De laagste prijs is voor een ander soort pagani. Beetje een lokkertje. En het gaat hier om de 43mm. De 40mm is iets duurder.
Precies dit! Altijd extra opletten!
Dat kan, maar dat zei je niet. Ik heb 2 43mm’s. De laatste staat hier een paar berichten boven en heb ik voor € 59,- besteld 2 weken geleden.
Ook mensen hier met vintage chinese mechanicals? Ik heb er zelf ongeveer 50 (en 10 Noord-Koreaanse), sommige die ik weleens in de ‘welke draag je vandaag’ post … Benieuwd wat andere hebben!
Dat vind ik een prima aankoop. Heb zelf ook een 43mm. Is mij wel net iets te groot. Ik heb voorkeur voor de iets duurdere en kleinere 40mm. Maar beide hebben de NH35 onder de motorkap plus saffier.
Ik heb er eentje. Ik weet er niet veel van. Het loopt goed, maar het opwinden gaat stroef. Zal ongetwijfeld een onderhoudsbeurt kunnen gebruiken.
enkele maanden geleden heb ik ook 2 ´chinese specials´ besteld. Doel was om me als watch newbie een beetje te oriënteren, zonder teveel geld uit te geven. Het gaat hier over een Benyar en een Lgxige.
Ze hebben me zeker helpen oriënteren. De Lgxige draag ik nog sporadisch, de Benyar niet meer. Ik heb geleerd dat ik Royal Oak-achtige designs mooi vind op foto, maar niet op mijn pols.
Je zet wel hoog in met jezelf orienteren als newbie…
Hoe zijn de meningen hier over de Lobinni Perpetual Calender
Het ziet er prijstechnisch erg interessant uit, maar is het ook echt wat? Het schijnt een Zwitsers bedrijf te zijn, maar met Chinese fabriek (lees; inkoop en plakmerk).
Wat zijn de ervaringen met de Seagull ST36?
Overweeg een Parnis flieger aan te schaffen voor de zichtbodem, het uurwerk moet alleen wel heel blijven natuurlijk.
Die heb ik in mijn flieger volgens mij. Loopt erg goed en ziet er mooi uit. Na een jaar nog geen klachten.
Leidt de import nog in veel gevallen tot extra kosten of dwarrelt het mee met de grote stroom aan laaggeprijsde hebbedingetjes?
Nog nooit een naheffing gehad. Nu moet wel gezegd worden dat ik over het algemeen ook dingen bestel onder de € 100,-. Maar ik heb nog niet gehoord van iemand die importbelasting moest betalen.
Geen ervaring mee. De tekst is heerlijk “Chinglish” en de foto van die boetiek is onwijs slecht gefotoshopped.
Maar de specs en de reacties zien er goed uit, dat moet gezegd worden.
Ik schat de kans dat je pakketje er uitgepikt wordt op zo’n 10-20%. Ik bestel regelmatig spulletjes in China en heb al diverse malen BTW en administratiekosten moeten betalen. Ook wel eens voor een horloge.
Tot nu toe nog nooit last van gehad laatste keer deze besteld pakketje was gewoon bij de buren afgegeven.
Wat is dit voor een?