Wat mij opvalt bij een Chinese special met stalen band is dat ze lekker dragen, net zo lekker als een Seiko 5 sports bijvoorbeeld. En dat je ze vooral heel zorgeloos kan dragen.
Zand/water/zwemmen etc, dollen met je kleine neefje. Pagani design kan er tegen met z’n NH35 en saffier glas. En waarschijnlijk krijg je nog een complimentje ook van een onwetende.
Denk ik dus ook. Ik kom nog wel eens in Bangkok en heb wel eens fakes in handen gehad. Die voelen kwalitatief beduidend minder aan dan de Chinese specials.
Ik wordt wel een beetje moe van alle haat naar Pagani zeg… Persoonlijk kan ik nog geen Rolex betalen en ik kan me voorstellen dat ik niet de enige ben. Mensen hebben geen problemen met Steinhart maar wel met Pagani? Ik vind het raarder om 400 euro voor een “kopie” te betalen dan 80 euro.
Ach joh waarschijnlijk hebben ze niet bewust ‘design’ gekozen om de betekenis, maar Porsche Design als inspiratie genomen, gezocht naar een andere sportauto met een P en op Pagani uitgekomen: hoppa, Pagani Design
Misschien hebben ze er wel een random name generator voor ofzo
Haha, dat hadden wij met een bandnaam generator gedaan. Moet je wat woorden in een machine gooien en klaar! pooping shit was het niet geworden uiteindelijk
wauw, dank je - geen idee dat ze zo goedkoop zijn tegenwoordig, heb er gelijk eentje besteld. Met de mooie Zichtbodem zonder tekst!
Wel nog even verder gezocht totdat ik acryl had. Bizar dat dat duurder is bij veel aanbieders
Alle ellende? Wat bedoel je precies? Ik weet het van sommige kledingfabrieken in Bangladesh maar China is toch wel een paar stappen verder tegenwoordig.