Show your Chinese specials

Koop Steeldive. Ik vind de afwerking beter, geen Cyclops is mogelijk en je hebt 200m waterdichtheid.

Steeldive heeft ook turtle’s voor rond de 120 euro

1 like

Zijn de Captain willards tho…

1 like

Wil er iemand van zijn groene pagani af?

3 likes

Zeker niet!
Ik zou zeggen neem de gok en bestel er 1 voor 68 euro :smile:

Heeft iemand deze weleens voorbij zien komen?

2 likes

Waar dan, ik vraag dit voor een vriend :innocent:

1 like

Ik ook voor een vriendin :beers:

2 likes

€ 59,23 85%OFF | 2020 Pagani Ontwerp Heren Automatische Horloge Top Merk Roestvrij Waterdicht 100M Man Horloge Business Sport Horloges Voor Mannen NH35A

1 like

Op AlieXpress waar je in de Alie app gewoon met ideal kan betalen (alle tekst in het Nederlands)
Ik heb gelogen hij is 62,34

1 like

:arrow_up: Die ik deelde hierboven is € 59,-. Daar heb ik hem ook voor besteld.

1 like

Ik adviseer om bij voorkeur met PayPal, en anders met Creditcard te betalen. Mocht er een geschil zijn dan kan de CC maatschappij of PP bemiddelen. iDeal doet niks.

2 likes

Ik heb alie al leeg gekocht aan bestuurbare auto artikelen, servo’s, regelaars, aluminimum aandrijfassen frame rails etc etc. In 3 jaar tijd 1 pakketje geclaimed als niet aangekomen en ik kreeg meteen €4,70 teruggestort. 1x het verkeerde artikel ontvangen, werd de juiste gratis nagestuurd. Mocht je geen CC of Paypal hebben dan kun je gerust met ideal aankopen bij AlieXpress :slightly_smiling_face:

1 like

Ali is meestal best netjes bij geschillen. Betalen zelf terug.

Ik heb inmiddels ook al anders meegemaakt en gebruik gemaakt van de service van mijn CC.
Het is maar een advies :wink:

1 like

Pagani design met seiko vk63 erin

4 likes

Ooit gehoord van sweatshops :sweat_smile:

1 like

Link?
Volgens mij zijn het cpt. Willards.

Ben een beetje dislectisch, en las daar Porsche design.
Heb er onmiddellijk een paar besteld :scream:

Voor iedereen die wat bitcoin wil terug krijgen voor z’n AliExpress aankopen. Goude tip. Stekking.com werkt via het referral programma en krijg je dan sats terug.