Mooi op deze band!
Zojuist een nieuwe Pagani binnen gekregen;
Erg lastig te fotograferen want wat een spiegeling op de camera. In het echt ziet hij er mooi chocoladebruin uit. Hopelijk is dat een beetje te zien.
Chique!
In de originele 2-tone stalen band zat een pin er moervast in met een afgebroken kop, leek het wel. Er met geen mogelijkheid uit te krijgen. Kon de band daardoor niet voldoende inkorten. Heb keurig een nieuwe originele band nagestuurd gekregen. Maar deze leren band heeft toch nog voorkeur en laat ik vooralsnog zitten. Ook al omdat ik banden wisselen een crime vind waarbij me het zweet uitbreekt.
Zeker. Ik sta te kijken van de afwerking.
Al een tijdje datejust of daydate homages aan het verkennen, zowel vintage (soort van) en nieuwe aanbod,
Uiteindelijk Trekker overgehaald
voor zo eentje,
Ben benieuwd!!
Bron foto: google
Ik zit er over te denken om deze een voor mijn moeder te halen! Ze vind die Yacht Master heel tof, maar die is gewoon veel te duur.
Zo is dat. Niet geschoten is nooit zwanger.
Is niemand bang dat als hij/zij met een Pagani rolex kopie loopt dat je dan net zo eindigt als die jonge in Amsterdam die laatst vermoord is om zijn rolex op klaar lichte dag?
Ik vind ze zelf ook erg mooi maar dit is nog iets waar ik moeite mee heb.
en @bartman heb net nog eens gekeken en het zijn blijkbaar inderdaad captain willards. Zo goed ken ik de seiko catalogus niet ik zag de vorm van de case.
Ja gaaf met deze wijzerplaat!
Nee joh. Die gasten die ze roven, zien al veel eerder dan jij en ik dat het niet om een Rolex gaat.
Je kunt je pagani design in ieder geval met weinig moeite meegeven aan de overvallers. Met een echte Hulk bijvoorbeeld zou het toch meer pijn doen vermoed ik.
Ik zou het wel echt humor vinden als ik met mijn Steeldive wordt overvallen.
Geef mij die gekke Rollie eh, sah
Hoi daar! Moet je eens kijken joh, NH36, saffier… Echt een lekker bang for buck en gewoon op Ali te krijgen!
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben. Als het maar geen fake is waar rolex op staat.
Heb je wel een punt ja, als het daadwerkelijk bebeurd is het maar 80 euro weg. Dat is wel te overzien!