Dan verdien je het dat 'ie gestolen wordt…
Hij blijft lekker hoor! Issie nou 41 of 36mm?
41!
Sterker nog, dat bleek ook een neppert te zijn…als je echt veilig wil blijven blijf dan uit de Randstad…
Precies, kost je neppe rolex uiteindelijk je leven!
Is een echte rolex toch goedkoper.
Hey hou eens op, je gaat me geld kosten als je deze blijft delen
Erg mooi horloge met een fascinerende dial
Waar tover je die vandaan? Op “de” San Martin site kon ik hem zo gauw niet vinden.
€ 281,52 31% Off | San Martin Retro DATE JUST Business Luxury Sapphire Men Automatic Mechanical Watches Carving Bezel 10Bar BGW-9 Lume Date Window
Dank mannen. Als ik hem op Ali zou halen maakt dat hem duurder dan alle eerdere Ali-aankopen bij elkaar Voelt ergens toch gek, het is ongeveer 2/3e van de prijs die voor bv. een Bulova Super Seville wordt gevraagd, en ik merk dat voor die bedragen merkbeleving toch weer gaat spelen. Vind ik ook van de andere San Martins die ik her en der zie. Prachtige apparaten, maar ik merk dat ik onbewust dan toch denk “maar het is geen Seiko,” iets dat ik met mijn Parnis root beer GMT van zes tientjes dan weer niet heb.
Heel begrijpelijk, het begint langzaamaan toch ergens over te gaan bij die prijzen. Merkbeleving ben ik niet heel gevoelig voor (gelukkig?), ik zou deze echt kopen voor de wijzerplaat. Bij een hommage vind ik het altijd leuk als ze toch net effe anders smoelen dan het origineel en deze vind ik echt erg geslaagd.
Eens! Jammer dat ze geen day-date variant hebben.
Een Super Seville is heel klein toch? 36mm?
Er zijn zoveel horloges die ik mooi vind maar gewoon te klein voor mijn pols (20,3cm). In hommage land kan ik helemaal los gaan en de formaten zijn voor mij optimaal!
Ik heb mijn eerste dure Ali horloge besteld afgelopen vrijdag, de Proxima!
Ik kijk net in mijn inbox bij AlieXpress;
Dear Sir,
Your watch is ready and packed, these are actual photo’s of your watch. We will send you the tracking code as soon as possible. Please let us know how you like the watch.
(Misschien krijgt elke klant deze foto’s maar toch leuk)
Zo de hele belevenis daar!
Verwarm een wok op hoog vuur. Doe 200 gram kinderarbeid in de pan, voeg daar een eetlepel gevaarlijke werkomstandigheden en een scheutje extreme arbeidstijden aan toe. Breng het rustig aan de kook en schenk de aan de laars gelapte milieuregels zachtjes roerend in de pan. Laat het op een laag vuur een kwartier sudderen. Strooi bij het opdienen een handje omgekochte ambtenaren over het geheel.
Eet smakelijk!
Mijns inziens een top recept! Doe maar ‘to go’ alsjeblieft.
En vergeet ook de kopieer machine niet Scheelt een hoop geld als je geen ontwerp afdeling hoeft te hebben.