Begin november is er weer een sale, ik geloof dat die elk jaar op 11-11 start
Waarom? Ik heb het al gevonden.
Vanaf 2021 vervalt de BTW vrijstelling voor producten onder de 22 euro en moet er dus over elk product BTW betaalt gaan worden. Gaat interessant worden, want de waarde op het verzendlabel is bij mij pas één keer overeengekomen met de daadwerkelijke aanschafwaarde
Dit is het beste nieuws dat ik in tijden gehoord heb Is meer dan alleen de btw vrijstelling.
Het is elke drie dagen sale joh🤣
AliExpress verstuurd ook vaak vanuit Tsjechië en Spanje. Ik vermoed dat daar in de toekomst meer gebruik van gemaakt gaat worden.
Overigens terecht dat de btw overal op geheven gaat worden. De duurdere pakketjes zullen er zo ook niet meer tussendoor glippen.
Ik zoek inderdaad vaak in de app op Europese magazijnen. Dat is vaak duurder qua verzendkosten, maar dat compenseren ze soms zelfs nog in de prijs ook en je hebt geen BTW ellende. BTW betalen vind ik geen probleem, maar de willekeur eromheen en de langere duur wel.
Dat is volgens mij een hub en geen opslagpunt.
Precies dat. Plus dat het op die manier oneerlijke concurrentie is.
Ziet er goed uit!
hahaha longines ripoff??
hahaha longines ripoff??
HELL YEAH , hang em all on the Balls ,… eh walls!! ou verboden moeten worden…
Hm, ik vraag me eigenlijk af of je dan nog iets in kopen. Als je soms ziet waar westerse bedrijven hun zooi laten maken en voor de hoofdprijs verkopen… En soms heb ik het idee dat je het beter in China kan laten maken als waar veel andere producenten het laten maken. Landen als Filipijnen, Maleisië en etc zijn volgens mij goedkoper en minder streng qua wet, regelgeving en het toezien erop.
De keren dat ik BTW moest afdragen werd er door PostNL om een kopie van de transactie gevraagd (Paypal, CC). Wat er op het pakje staat interesseert ze niks.
Ik heb gehad dat ze een pakje geopend hadden en gegokt wat de waarde was. Ik moest aan PostNL net zoveel betalen als wat ik de verkopende partij had betaald… dat was een dure grap.
Is ook heel behoorlijk. Uitlijning is acceptabel evenals de speling van de bezel en de positionering van de datumloupe. Maar er mag maar 1 Chinees in de collectie dus bij een volgende slapeloze nacht moet hij het veld ruimen anders wordt het onoverzichtelijk