Stereotype opmerking…heb oa 3 jaar gewoond en gewerkt in china…ja kinderarbeid zul je er vinden…maar ook in de rest van de wereld. En he overige opmerkingen vind je ook overal, ook in nederland.
Doe jezelf een lol en verhuis naar de noordpool…schiet in godsnaam niet die beer dood maar sterf liever van de kou.
Die organisaties van jou bedruipen in eerste instantie zichzelf…en veeeeel later pas hun doelen
Doe jezelf een lol en verhuis naar de noordpool…schiet in godsnaam niet die beer dood maar sterf liever van de kou.
Die organisaties van jou bedruipen in eerste instantie zichzelf…en veeeeel later pas hun doelen
Oneerlijke concurentie …tegen in NL bedrijven die in china inkopen en hier 4 x duurder verkopen
Ik denk dat Apple minder erg is als Samsung of huawei of andere merken. Apple heeft tenminste meerdere keren betere arbeidsvoorwaarden afgedwongen voor de mensen die hun producten in elkaar sleutelen en had een nette recycle-lijn en diverse gecontroleerde en gewaarborgde groene stempels voordat anderen daar überhaupt over nadachten. Dus je mening is inderdaad
In het land der blinden…
Apple doet het daarnaast bijzonder slecht in het “Right to repair” verhaal.
En dat is ook enorm slecht voor het milieu.
Als je echt moreel superieur wilt kletsen bij feestjes en partijen moet je deze op tafel gooien:
Dat zeker. Maar Apple heeft meermalen echt wel moeite gedaan… maar uhm, nu dwalen we erg veel af.
Even weer terug in-topic
Ter info; ik heb heel ver gelezen hierover. Daarnaast, als ex-verkoper heb ik geleerd altijd terughoudend te zijn in volle overtuigingen. Die gaan nog wel eens de mist in.