Show your Chinese specials

Interesseert me werkelijk geen hol. Ik woon in Nijmegen…

Nogmaals een naïeve vergelijking… :kissing_heart:

En graag weer on topic

Het Havana aan de Waal: u woont gelukkig wél in de juiste stad!

Voelt dat nou ook fijn? Deugen? :smiley:

1 like

Relatief nieuwe aanwinst uit januari. De Seagull 1963 38mm met Acryl en zichtbodem. Wat een waar voor je geld en net als bij de Moonwatch vind ik het verhaal en de geschiedenis achter het horloge ook gaaf!

10 likes

Een Corgeut

4 likes

Deze Parnis is gisteren binnengekomen. Er gelijk maar een suède band opgezet.

6 likes

Nou de Iphone, die dus als goede kwaliteit gezien wordt en veel meer dan 5 tientjes kost wordt in dezelfde omgeving geproduceerd en ze houden er daar net zo weinig aan over, bijna niks dus. Rest is allemaal voor Apple. Dus vertel mij dan maar waarom dat dan toch voor jou beter voelt om te kopen? Omdat er een dikke laag Apple reclame, status etc omheen zit. Onderaan de streep is de 5 tientjes aankoop veel eerlijker, daar verdient de westerse wereld veel minder aan over de rug van de chinezen.

Maar goed we zijn graag hypocriet, en ja ik zeg we want we doen het allemaal.
We kochten massaal de Mitshubisi PHEV vanwege zijn Hybride motor en beter voor het milieu… toch? Of was het vanwege de enorme subsidie waardoor je netto een veel dikkere bak kon rijden en dan gewoon vol gas geven want de hybride functie gebruikte bijna niemand toch…

5 likes

Op zich heb je een punt. Maar dat geldt niet alleen voor Apple-producten. Zeg maar voor alle producten die wij komen hier in het Westen kopen. Wij willen graag bedonderd worden. Kijk maar naar alle luxe merken; die drijven alleen op status en naam. Kwaliteit van die producten staat daar vaak los van.

2 likes

Inderdaad, was ook een voorbeeld. Geen aversie tegen Apple

Ik kon deze toch niet laten liggen :).

5 likes

Not bad. Schijnt best goed in elkaar te zitten. Enjoy!

1 like

3 likes

Is het een automaat of quartz?

5 likes

Mecha-quartz, dus een combi. Meer hier.

1 like

De nieuwe PD1651 yacht master hommage. Hij is 40mm, rvs met Seiko nh35, saffier en een hele aardige 60 kliks lunette.

10 likes

Ziet er niet verkeerd uit. En een Seiko uurwerk is altijd een dikke prima!

Wat ik wel vreemd vond was dat de cyclops niet dezelfde vergroting toont als mijn Pagani hulk. Jody van JOMW lijkt namelijk een betere cyclops te hebben. Het viel me meteen op en heb ook meteen de meter gepakt om het saffier te meten, maar dat klopte gelukkig wel. Puur op specs doen sommige Chinezen best goeie dingen, maar kwaliteitscontroles doen ze niet aan. Zo is bij mijn hulk de lumepip op de lunette er al afgevallen :rofl:

1 like

Ziet er alleraardigst uit hoor. :+1: Ik heb een Seiko die ongeveer op dezelfde manier aangepast is. :grin:

6 likes

Mijn echte “Nolex”. Quartz dingetje van een paar tientjes.

3 likes

Nu hoop ik er ook ooit 1 ter plaatste op de kop te tikken :see_no_evil:

2 likes