Ik heb deze bijna 8 maanden “non-stop” gedragen. Hij ging bijna overal mee naartoe…
En toen werd het tijd voor iets nieuws, een iets andere “klasse” dan wat ik gewend was, dit is mijn nieuwe GADA.
Ik heb deze bijna 8 maanden “non-stop” gedragen. Hij ging bijna overal mee naartoe…
En toen werd het tijd voor iets nieuws, een iets andere “klasse” dan wat ik gewend was, dit is mijn nieuwe GADA.
Ik vind 'm erg mooi. Gefeliciteerd en veel plezier ermee!
Doet me een beetje denken aan de Tissot Gentleman
Tja de naam GADA is dus eigenlijk geen duikhorloge al komen deze hier ook veel voorbij.
Maar tegenwoordig draagt men rustig een Submariner met een pak.
Dus zo nauw nemen we het allemaal niet meer en persoonlijk zit ik daar ook totaal niet mee. Dragen wat je zelf wil is mijn motto .
Heb wel sinds kort een heerlijke echte GADA
Goede keuze. Ik snap de Datejust volledig. Heb wel eens ervaren dat het toch niet een GADA is voor mij want ben toch te voorzichtig met het dragen in OV of stad.
Dit is toch de ultieme gada voor mij. Onopvallend maar heel mooi als je beter kijkt, licht, comfortabel, accuraat, en qua prijs een paniek als je een krasje maakt.
Bij twijfel (lees: bijna elke dag) pak ik toch altijd deze.
Die Hami is ook een geweldige alleskunner
Vandaar theoretisch helaas! En ik zou de mijne ook zeker niet naar het strand omdoen. Maar het kan?
We zijn het eens.
Absoluut. Dat doe ik net zo makkelijk met een dress watch als met de Santos.
Absoluut. Tenzij ze de bracelet koud vind tegen de huid, dan doe ik hem even af.
Je kunt de meeste horloges gewoon dagelijks dragen.