Show your GADA

Het is toch leuk om een horloge te hebben waarmee je veel verschillende dingen goed kunt doen? GADA wil niet zeggen dat je er álles mee móét doen, volgens mij is een GADA een horloge die je in veel/ alle situaties kunt dragen, situaties waarin je überhaupt een (mechanisch) horloge wil dragen. Neuken en sporten vallen daar niet perse onder. Je houdt je schoenen toch ook niet aan? En hoewel Clarks prima in casual en formelere setting kunnen, doe jij toch ook gewoon sportschoenen aan als je gaat hardlopen? Dat een Apple watch alles beter kan dan een mechanisch horloge is een non argument, want een Apple Watch doet alles minder goed dan een g-shock, iPhone, MacBook en Garmin sporthorloge.

3 likes

Voor mij op dit moment deze:

5 likes

8 likes

11 likes

images

Edit: verkeerd gelezen:

11 likes

Sinds een paar dagen deze GADA door de lugmaat van 20mm en doorgeboorde lugs een echte bandenswapper dus een net leren bandje erop en subtiel bij je pak te dragen.
Met 10 atm natuurlijk ook geschikt voor in het zwembad op rubber of op avontuur in de jungle met deze Commando op een nato.:sunglasses:

12 likes

SSNAV-D.

Een heerlijk horloge om dagelijks te dragen.

6 likes

Mooi! Leuk om de ss versie te zien, deze is er veel te lang uitgeweest bij Marathon.

Het is mijn eerste Marathon. Na het hebben van een heleboel horloges (en geflipperd) gaat deze blijven. Dit horloge draagt ontzettend comfortabel.

2 likes

Deze, maar mn 925 ook en mn Chronomaster ook en…

6 likes

36mm. HAQ 5 sec per jaar. Perpetual calendar. Goede lume.
Kan altijd :ok_hand:

13 likes

8 likes

Ook mijn nieuwe GADA, heb ook een echt passend horloge voor iedere gelegenheid maar met deze ga ik gerust naar het strand en ook naar mijn Raad van Bestuur…

7 likes

Mijn GADA.

11 likes

Volgens mij is dit horloge er voor gemaakt. Ik zie ze hierboven ook veelvuldig :grinning:

12 likes

Mijn ik doe bijna alles met dit horloge.

7 likes

Dit horloge heeft de afgelopen 2 jaar vrijwel dagelijks om mijn pols gezeten van studios tot strand, werkplaats, luxe restaurants en sloppenwijken.
Voor mij de ultieme zorgeloze alleskunner

6 likes

Een van mij GADA’s ;-).

5 likes

Mijn theoretische gada:

Maar in de praktijk is het meer deze:

En op mijn officieuze verlanglijst één van deze:

Gezien het huidige budget is alleen de damasko realistisch

8 likes

Ik zie dit het meeste voorbij komen. Of het nou op kantoor, een gala, het speelveldje of in het zwembad is.

Mijn gada horloge valt hopelijk iets meer in de smaak hier :innocent:

20 likes