Mee eens, al zou ik i.c.m. met een net pak de NATO verwisselen voor leer.
Heel fraai deze mark! Zwem je er ook mee?
Correct. Het is dan ook een fraaie bandenswapper
Goed afleesbaar
Waterdicht genoeg
Goede lume
Saffierglas
Niet te netjes, niet te stoer, past overal bij.
Mijn GADA
Jongens, jongens toch.
Alle bovenstaande “GADA” horloges slaan toch nergens op.
Gaan jullie daarmee een stukje hardlopen of naar de sportschool?
Draag je dat ding als je met je meisje in bed ligt?
Een “GADA” horloge is na de “Exit watch” de grootste farce in de horlogewereld, hou er toch over op.
Kan ik me niet in vinden
Ja
Ja
Precies mijn punt!
Zoals ik in een eerdere post aangeef, is de Apple Watch het enige "GADA"horloge dat er bestaat (als er al zoiets bestaat).
Ik bedoel, het is het enige horloge dat je met goed fatsoen kan dragen tijdens het verbouwen en de opera, tijdens een marathontraining en chillend in een strandbedje op Ibiza, tijdens Netlix & Chill met je Tinder date en een smerig hard techno feestje in een bunker.
Dus hou toch op met dat GADA-Gedoe en kies een mooie gebalanceerde set van horloges die passend zijn bij verschillende gelegenheden.
En ja, tuurlijk zijn er mensen die
en
Zeggen. Maar dat zegt meer over de drager dan over de veelzijdigheid van de horloges.
disclaimer;
Ik plaag natuurlijk een beetje he. Iedereen moet vooraldoen wat ie wilt, laat dat duidelijk zijn.
Ik heb het even nagekeken.
GADA is iets van de laatste tijd. Pre COVID kwam deze term op horlogeforum niet eens in enige relevantie voor.
Iets van de moderne tijd. We hebben allemaal verschillende horloges voor verschillende activiteiten.
Ik ga nog even racen. Toedels
Zo lekker dit!
De GADA hier.
6-voor-de-prijs-van-1
Ik wil mn woorden maar deze zouden wel es blijvertjes kunnen zijn
Kan het hebben hoor.
Ik snap alleen niet dat het in jouw ogen wel ok is om een telefoon om je pols te dragen bij alle gelegenheden maar dat je voor “gewone” horloges een etiquette moet hebben.
Zal wel meer zeggen over de schrijver dan over over de veelzijdigheid van horloges
Gewone horloges? Dat zijn voor mij de enige echte horloges. Mijn Garmin Forerunner ligt al lang weer in de kast. Alleen voor sommige sporten komt ie nog in actie.
Mooie techniek zo’n Apple “Watch” maar ik vind het zo langzamerhand echt een super afgezaagd burgerlijk ding. En als sierraad echt ongelooflijk lelijk.
Maar dat is uiteraard gewoon mijn mening
Ik zat eerder vanavond aan een fijn zakelijk kerstdiner, uiteraard met de Squale 1521 onder het manchet [past overigens prima, ondanks de ‘dikte’]. Colbertje aan, helemaal goed. Niemand had er last van.
Er zat tegenover mij een volwassen kerel met een Apple Watch, de hele tijd - écht de héle tijd - naar zijn schermpje te kijken als er weer iets ‘binnenkwam’. Een volwassen kerel van goede komaf, maar ontzettend afgeleid door zijn speeltje. Zo eentje die je ook in de boardr… ûh bestuurskamer tegenkomt. Ik kon het op enig moment niet laten om te vragen of er nog breaking news was. Hij keek me een beetje betrapt aan.
Van …
… was bepaald geen sprake.
Dan toch echt liever een dikke duiker mee naar het kerstdiner!
Die heb ik nooit vandaar dat ik voor een automaat heb gekozen, die werkt op pols beweging 🤷
En een smartwatch is geen horloge.
Het is een mini computer met een polsband !
Ook ik plaag maar een beetje
Maar weet dan weer niet hoe ik zo’n zin moet blurren