GADA is wat iemand vindt wat GADA is, kortom subjectief.
Kom maar door met die duikers, dresswatches en smartwatches!
Voor nu:
GADA is wat iemand vindt wat GADA is, kortom subjectief.
Kom maar door met die duikers, dresswatches en smartwatches!
Voor nu:
GADA horloge definite: Een horloge waarmee je naar de kerk en naar de h**ren kunt.
Kom je in ieder geval op tijd…
Heb ik even moeten opzoeken, dat is dus een huisvrouw/man.
Vond ik, vind ik allang niet meer.
Vind m toch net ff teveel glimmen, een sieraad.
Een Rolex werkt daarnaast ook niet als GADA heb ik ervaren.
Het wordt opgemerkt , herkent en benoemd.
Niet altijd meest handig helaas .
Nee niet echt. Maar komt ook omdat ik horloge niet op werk draag als chirurg. Privé hoef ik niet vaak te weten welke datum het is.
Klinkt logisch idd - ik werk op kantoor benul moet de datum steeds opzoeken op mijn telefoon. En wat maakt deze gepaster dan een Datejust? (Het onderwerp fascineert me zoals je merkt)
Ik vind de datejust heel mooi, maar persoonlijk iets te flashy als daily. Hij trekt meer de aandacht en zal vaker opgemerkt worden, ook door leken. Zeker met fluted bezel en jubilee, zoals ie hoort. Persoonlijk vind ik die aandacht niet zo nodig. Ik vind de DJ ook iets dressier en de Explorer iets sportiever, maar ondanks dat toch heel fraai in formele setting door glossy zwarte dial en gepolijste accenten. Dus hangt een beetje van je stijl af. Denk dat de Explorer alleen bij gala underdressed is, maar eigenlijk hoor je natuurlijk geen horloge te dragen bij smoking of rok.
De Explorer is wel echt de minst opvallende Rolex die er is in dat opzicht. Ik ben zelf ook nooit zo blij met die aandacht, vandaar ook mijn keuze voor de Explorer. En als ik me dan toch nog bezwaard voel in bepaalde setting, heb ik nog een andere GADA.
Mijn ervaring is dat 9 van de 10 random mensen waarvan jij denkt dat ze naar je horloge hebben gekeken en er vervolgens niks over zeggen omdat jij denkt dat ze er iets van vinden, helemaal niet naar je horloge hebben gekeken zoals jij als horloge-nerd naar horloges kijkt. Laat staan dat ze van 2m afstand hebben gezien dat het een Rolex is of iets anders duurs twv een tweedehands hatchback.
En een paar gepolijste oppervlakken maakt een horloge nog geen sieraad. Dat je het gevoelsmatig zo moet/ wil behandelen omdat het voor de meeste mensen toch vrij wrang voelt (en terecht) om écht “alles” te doen met een horloge van 7k of omdat je hem in de toekomst misschien wil inruilen voor iets anders, doet niets af aan het feit dat de Explorer objectief gezien uitzonderlijk veelzijdig is.
Veelzijdig ja.
Ik had wel meer sieraad gevoel dan tool. Daarom nu de Ranger.
Draag elk horloge zonder zorgen met vrijwel elke activiteit.
Het is een gebruiksvoorwerp tenslotte.
Ik heb nooit get gevoel dat iemand naar mijn pols staart .
Wat je zegt> 9 van de 10 hebben geen idee.
Ik heb met zakelijke besprekingen ervaren.
Ow, Rolex om de pols? Zozo…
Jammer…
Met de vol gouden Breitling nooit mee gemaakt.
Dit schijnt al lastiger te worden. Is niet stoer genoeg. “Please” is ook geen Nederlands trouwens.
Mijn dagelijks horloge wisselt. Tegenwoordig wel al vaker deze:
Dit zegt veel over de persoon die deze opmerking met ondertoon maakt, en verder niets negatiefs over de drager.
Dit soort opmerkingen maak je nooit tegen een vreemde, of zakelijke relatie.
Absoluut…
Ondertussen ook geen zakelijk en of privé contact meer mee.
Waren bijzondere… “ratten”
Was een gevalletje ‘pun intended’, bewust dus …
PS Lekkere GMT!