zelfde hier,
heb er zoveel dat ik wel elke dag een ander draag
mooie oranje band. wat is dit voor iets?
deze idd. Speedmaster kan altijd. Niet te diep t water in dan.
deze altijd
Tsja, ik kom dan voor nu op zoiets uit. GADA aka beach-to-boardroom toch? Om maar wat Engels erin te gooien.
Al zou met een wat minder uitgesproken kleurstelling dit horloge nog wat GADA-er zijn.
En anders deze.
Als ik er zin in heb, of niet weet wat ik moet kiezen, dan gaat deze om, desnoods met de stalen band, maar die zit niet echt lekker.
kan iemand mij uitleggen waarom een GADA horloge een stalen band vaak heeft? heb het “geprobeerd” met een alpinist maar ik vond het vrij oncomfortabel wanneer je echt actief wordt. Zelf heb ik de stalen band niet strak om de pols dus er zit enige beweging in, vrij irritant wanneer het horloge weer tegen je pols aan klatst etc
Hoe oud ben jij eigenlijk? Je forumnaam doet vermoeden dat je nog een jonkie bent.
Die stalen band hoeft niet perse. Naar mijn mening is de ideale gada één die goed samen gaat met verschillende banden, dus ook leer, nylon, canvas, nato, MN, rubber,…
leuke algemene reactie, maar al is gekeken naar de fotos die gepost worden?
Yep, 8 op stalen band en 9 op iets anders.
weet niet hoeveel krassen je wil op je stalen band, maar ik zie op de foto’s geen. Niks mis met die horloges maar clearly zijn ze geen gada
Tuurlijk is een duiker een gada! Ik ga liever met mijn bb58 naar de boardroom dan met een dresser naar het strand.
Oeh spannend! Tipje van de sluier soms?
Ik niet.
Knorrepot. De uitdaging was een horloge dat zo goed mogelijk beide kan.