Show your GADA

Die heb jij met jouw foto al aardig in beeld gebracht :joy:

1 like

Goede keus :+1:

1 like

Ja, voor mij in ieder geval geen duiker. Eerder een Explorer of Aqua Terra of zoiets.

Niet te hard of het model focussen :see_no_evil: eerder op de kleur en het merkje.

1 like

Dus?

7 likes

Ja, en ik doe het dus andersom: ik draag gewoon bijna altijd een duiker. Ik vind dit mooie, lekker robuuste en (dus) super praktische horloges en niemand, behalve een paar stijlpuristen en

interesseert het ene hol wat ik voor horloge draag. De meeste mensen dragen geen horloge en daarna is verreweg het meestgedragen horloge de smartwatch. Dus ik ga niet met zo’n saai en kwetsbaar dresshorloge lopen, omdat misschien een enkel horlogegekkie of een stijlpuristje anders constipatie krijgt. :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Je kunt het ook doen omdat je het zelf mooier vindt natuurlijk hĆØ.

3 likes

Jongen, als jij het mooi vindt, lekker doen! :+1: :wink:

2 likes

Precies, geldt ook voor jou hoor!:+1:t2:

1 like

Krassen genoeg naar jou mening?

1 like

6 likes

deze ziet er zeker logisch uit als een gada horloge, ik sprak ook niet specifiek tegen jou. Het is daarom ook niet zo omdat er 1 stalen band tussen met krassen dat de rest van de foto’s niet meer van toepassing zijn.

De uitdaging was, ā€œeen horloge dat zo goed mogelijk beide kanā€. Dan pak je naar mijn idee geen stalen band aangezien je die hard gaat verneuken, zoals je in foto ook laat zien. Tot mijn verbazing zie ik de helft stalen banden die er als nieuw uitzien. Dat vind ik bijzonder

1 like

Verdedigbare keuzes. Persoonlijk vind ik de explorer (of elke ander Rolex) te duur om overal te dragen en de Aqua terra lelijk - maar das persoonlijk

2 likes

:ok_hand:. En niet in staal dan denk ik?

1 like

Hier hebben we het al eens eender over gehad, de definitie van een GADA is veel minder breed dan hier word gedacht. Een duikhorloge is per definitie geen GADA want daar kun je niet mee naar een board meeting.

En nee deze discussie gaan we niet voeren want er zijn altijd mensen die schijt hebben aan conventies….je kunt in theorie ook met je slippers naar een board meeting, je kunt na het diner een cappuccino bestellen en je mag een horloge en een korte broek dragen tijdens je eigen bruiloft, meisjes nafluiten op straat, je leraar uitschelden….kan allemaal maar…

Maar wat is er erg aan conventies? Ik waarder ze juist enorm…

Dan vraag ik me af naar welke boardrooms jij gaat :wink:

1 like

Het draait er toch om dat jij bij al jouw gelegenheden een bepaald horloge kan dragen. Ik ga nooit naar het strand ( althans zomers niet) , en in een boardroom word ik ook nooit gevraagd.

Ik heb btw nog geen horloge die ik als gada kan dragen.

1 like

I beg to differ! Gewoon doen, niemand van de hedendaagse Apple watch dragende board members zal verrast zijn. Echt niet. :sunglasses:

Maar goed, we gooien even een stuk rood vlees in de arena …

… om vervolgens iedereen die een eigen mening heeft de mond te snoeren:

Nou ja, dan krijg je gewoon gelijk. Zijn we klaar voor vandaag.

:beers:

PS We leven niet meer in de tijd van Amy Groskamp-ten Have. Waar ik trouwens wel benieuwd naar ben is je GADA ook je GOAT?

3 likes

Precies maar dan heb je dus geen GADA in je collectie :wink:

3 likes

Kijk daar ging ik voor natuurlijk :joy:

1 like

We hoeven er geen ruzie om te maken natuurlijk. Dat is niet chic. Net als een duikhorloge bij je pak…:stuck_out_tongue_winking_eye:

Serieus, lekker doen wat je zelf wilt en mooi vindt.

2 likes