Show your GADA

Ik denk dat 95% van hf daar scht%¥t aan geeft want ze komen niet op een boardroom meeting.

4 likes

Hier ben ik het dus wel mee eens.
Laatst iemand in de lift in een pak met een seadweller eronder…
Persoonlijk vind ik dit dus echt geen gezicht.

Zodra je voorbij “business casual” gaat vind ik dat je die duiker lekker in de doos moet laten liggen😎

5 likes

GADA: gaat een beetje in tegen het bestaansrecht van dit forum …

Ik gada mijn dress watch aandoen, omdat ik er goesting in heb. Intussen nog keer staren naar de duikers en de chrono in de doos. En hopelijk is morgenavond de racer ook weer thuis.

1 like

Deze horloges komen waarschijnlijk het meest dicht in de buurt. Mijn persoonlijke keuze zou de Santos zijn

13 likes

Vermoedelijk heb je gelijk. Overigens noemen wij het gewoon een Bestuursvergadering, we hoeven niet per se sjieker te doen dan 't is. De titel van dit topic is in het Engels en ûh ‘GADA’, dat lijkt mij wel voldoende. :wink:

Dat is het sleutelwoord.
En respect voor je persoonlijke mening! Anderen poneren het als een feit, dat klinkt toch net even anders.

3 likes

Ik zie er best wel veel, ik denk ongeveer 10 verschillende per jaar. Bestuurders zijn doorgaans expats die meer dan genoeg verdienen om meerdere Roli per jaar te kunnen aan te schaffen. Maar ook daar genoeg duikhorloges (zoals een sub, een aquatimer en zelfs een oranje monster).

2 likes

Dit is ook een gada denk ik, 100m, netjes genoeg op staal voor bij een pak, en ondertussen gedragen genoeg dat ik ermee naar het strand zou durven. Ik mis alleen soms de lume.

12 likes

4 likes

… en de Apple watch is inmiddels wijdverbreid.
Althans, dat valt mij dan weer op. Zou dat dan dé GADA zijn?

2 likes

In principe zijn al mijn horloges zogenaamd GADA. Hier een wat oudere foto met een selectie. Er is wat bijgekomen sindsdien en er is er eentje van kleur veranderd…

4 likes

Zeker idd! Die vergat ik omdat ik dat geen echt horloge vind (maar een iPhone om de pols) maar idd die zie je het meest en mogen blijkbaar bij alles en overal tegenwoordig.

2 likes

Zeker.

Ook board members gaan de fout in.:grimacing:

2 likes

Tuurlijk, maar omdat iemand nooit in een boardroom komt dan wordt toch niet gelijk een dikke duiker een GADA? Omdat ik nooit op een formule 1 circuit kom is mijn Toyota Corolla toch geen formule 1 auto?

Iedereen mag doen wat hij wil maar een duiker is geen GADA :grin:

3 likes

Ik vind t erger als je met je JLC tweehander naar t strand gaat eerlijk gezegd :grin::kissing_heart:

3 likes

Nou inderdaad, een oranje Monster gaat mij ook te ver …
:beers:

FTFY

5 likes

“Fout” ook :thinking: :man_shrugging:

Wat past waar bij, etiquette, etc. zijn allemaal regels bepaald door mensen. Tijden veranderen en wat wel en niet “kan” ook. Etiquette ook. En dan hebben we het nog niet over cultuur, achtergrond en gebruiken. Zie sportkleding in het straatbeeld tegenwoordig. Of zoals eerder genoemd; de apple watch, zie je ook bij elke gelegenheid.

Misschien is het een idee om er een “welk horloge is voor jou het meest veelzijdig” of “wat draag jij overal naar toe”-topic van te maken? :slight_smile:

6 likes

Dat bedoelde ik al eerder , dat zulks voor iedereen verschillend is .

2 likes

De etiquette vind ik niet eens belangrijk. Ik vind het gewoon geen gezicht.

1 like

Ok duidelijk, dat bedoelde je met fout. Niet zozeer dat het niet kan (volgens regels), maar dat jij het niet mooi vind.

1 like

Ik overdrijf een beetje hè. Vandaar die :grimacing:. Maar inderdaad, ik vind het niet mooi.

2 likes