Show your Hamilton(s)

Had ik al geprobeerd, ik had toevallig een bruine liggen van 20 mm. mwahh…
Er moet een zwart bandje om denk ik en hed er eentje bij Ko besteld en meteen een hamilton clasp besteld!
Ben benieuwd!

12 dagen niets hier? Schande! O ja…mogguh

11 likes

Eigenlijk een plaatje om pas morgen te posten, maar vooruit.:grin:

8 likes

Die van mij in de avondzon

7 likes

Stop! Hammy time!

10 likes

10 likes

De mijne…:relaxed:

Nu beschikbaar in het verkoopgedeelte :wink:

6 likes

10 likes

Dat blauw vd LE is toch ook wel erg mooi hoor👍🏻

Af en toe een achterkantje is best lekker😃

Maar ook de voorkant mag er zijn…:wink:

3 likes

Foto eerder genomen !

7 likes

Ordinaire crosspost:

8 likes

Ter ordinaire aanvulling

7 likes

Leuk.

Toch wil ik ook een Macro lens. Ik zie dat Sigma een hele aardige all-rounder maakt van 18-250mm met een focus afstand van 28cm. :slight_smile:

Dat is geen echte macro. Dat is een zoomlens met macro er op geschreven omdat je er sterk mee kunt inzoomen. Maar een echte 1:1 met vast brandpunt is het niet. En dat wil je. Een 60mm of 100mm afhankelijk van wat je er mee wilt fotograferen.

@malus65 kom er maar in.

2 likes

Het is maar voor de spielerij, en daar heb ik nu ook weer niet heel veel geld voor over. :slight_smile:

Focus lengte gemeten van de sensor tot het object. Voorkant lens kan tot 8cm van het object… Da’s al een stuk beter dan de halve meter die m’n andere lenzen nodig hebben.

voor 250/300 euro heb je een leuke nette tweedehands ‘echte’ macrolens, daar heb je dan een stuk betere koop aan, als je hem primair voor macro wilt gebruiken, bovendien zijn die lenzen met zo’n divers bereik toch een beetje de faxcopiers van weleer. Alles in één, maar op de losse onderdelen (groothoek, portret, zoom etc.) niet goed. Tenzij je flink de portemonnee trekt voor een mooie L van Canon.

haha

De beste lens is de lens die je bij je hebt.

Dat gezegd hebbende, er staat een Tamron F2.0 60mm macro op marktplaats. :slight_smile:

ik zeg altijd ‘niet mauwen maar sjouwen’

nou hup dan

1 like