Je ziet regelmatig mooie gepersonaliseerde horloges langskomen op het forum
Sterker nog, zeker rondom bijvoorbeeld de Seiko duikers zijn er reeds schitterende varianten langsgekomen
Ben benieuwd of er meedere freaks zijn die de stap hebben durven nemen om hun horloge(s) te personaliseren
Ik heb twee jaar terug de stap genomen om mijn Speedy Moonwatch te personaliseren
Nico Rijsman had mijn Heuer Pasadena laten voorzien van een nieuwe DLC laag
Dat was het begin van mijn idee om mijn Speedy te laten voorzien van dezelfde coating
De stoute schoenen aangetrokken nog voordat Omega de DSOM introduceerde op Basel
Uiteindelijk ook besloten om de bezel + insert te vervangen voor een āall steelā DLC coated bezel
Denk dat ik toch maar een setje ga bestellen bij Ofrei om te bezien of het staat
Heb ook al tijdens een rode āAlaska Projectā secondenwijzer liggen
Wellicht een combinatie van de twee
Zeer geslaagd, deze speedy, op leer ook errug mooi. Nico had een tijdje nog andere exemplaren te koop, helaas ontbraken de financiƫn. Paar jaar geleden via Nico mijn Breitling Colt gmt + laten coaten.
Voor:
Ik heb dit horloge indertijd gezien, was in dezelfde periode dat Nico mijn Heuer Pasadena kast + band heeft laten voorzien van een DLC coating (heb overigens spijt van de verkoop van dat horloge )
Jouw Colt is min of meer de trigger geweest om mijn Speedmaster dezelfde āvuurdoopā te geven
Nog steeds tevreden ⦠hoewel ik soms de eenvoud van een standaard 861 Speedy mis
Zou ik mogen weten wat ādeze operatieā gekost heeft? Mag eventueel ook per pb⦠Ik ben mogelijk ook geinteresseerd om mijn horloge van zoān dlc laag te voorzienā¦
Is dan ook echt vakwerk en dit betrof kast en band ⦠maar inderdaad een kostbare aanpassing die je hast hetzelfde bedrag kost als je de DLc coating ooit zou willen laten verwijderen
Het (chemisch) proces is namelijk omkeerbaar
Jij hebt ook de band laten doen zie ik nu idd. Bij mij zou het dan alleen gaan om de kast, daar ik geen stalen band heb bij mijn horloge (Panerai 111).