Show your Titanium

Wat een beauty! Welk type is dit?

Mühle! Leuk! Groeten van z’n verre neef:

Maar goed, titanium dus.

Dat zijn ze. Ook allebei quartz. :slight_smile:

10 likes

Sexy Tieeeeeeet-anium

15 likes

Blijft een prachtig exemplaar :ok_hand:

2 likes

(crosspost :blush:)

12 likes

12 likes

13 likes

Begin deze met de tijd leuker te vinden

2 likes

Vooruit nog een paar dan

13 likes

16 likes

15 likes

Heerlijk lichtgewicht

10 likes

Een beetje gewoontjes en bescheiden vergeleken met het geweld van veel horloges hierboven. Maar dit is al jaren mijn dagelijkse horloge. Op specs zou ik het nooit gekocht hebben want het klinkt zo ontzettend fout: bruine sunburst wijzerplaat met goudkleurige wijzers en accenten. Sommige horloges met rare combinaties komen daar toch bizar goed mee weg. Seiko flikt dat trucje voor mij nogal eens (groene alpinist bijv.). En in dit geval ook nog in titanium. Dat maakt dit horloge voor mij vrijwel ideaal. Het is sjiek, stoer, smaakvol, robuust en toch onverwacht licht. Kan in het pak. En het gaat ook gewoon mee “op klus”. Ik heb een bureaubaan in de machinebouw, maar kom ook in de werkplaats en bij klanten in de troep. Dat kan allemaal, alle viezigheid wast er weer vanaf. En op een titanium kast en band misstaan de krasjes van intensief dagelijks gebruik hem niet. Vind ik dan he. De vorm tot slot betekent dat het slanker staat (geen spoorbiels polsen hier) en dat mouwen niet blijven haken achter de hoeken van de kast maar er achteloos soepeltjes overheen glijden. Voor mij een toppertje.

Tijdens het sporten gebruik ik een nog lichtere Seiko, SSG729, ook titanium. Die kwam hierboven al vaker langs. Dat is geen chrono, dus die is helemaal bizar licht.

14 likes

Goede morgen Forum leden

Traser commander prokwam op titanium brachlet, maar nu op 2 piece nato.
Je ziet ze naar mijn mening veel te weinig

5 likes

IWC Ocean 2000 Porsche Design, na een aantal horloges met stalen band die het allemaal niet deden voor mij, veelal te zwaar of groot, is deze de juiste match doordat hij plat en mooi afgerond is ontworpen een ook nog een stuk lichter dan staal.

10 likes

6 likes

Ja, vind ik ook :slight_smile:.

Is inderdaad een heel stuk lichter dan mijn andere twee…

10 likes

6 likes

Mooi! :+1:

1 like

Top Foto :+1:

2 likes