Show your Titanium

7 likes

En daar is die weer een keer

Zo’n 20 jaar na de aanschaf nog steeds in werkende staat!

4 likes

Heerlijk horloge, draag het dagelijks.

7 likes

Nog maar een keer dan, draagt zo lekker!

8 likes

Zeker

8 likes
Al die titanium citizens.... Gadver...

Ik doe mee! :laughing:

2 likes

10 likes

15 likes

7 likes

Speciaal voor @ElderRuwy

10 likes

Inderdaad een geweldig mooie foto!

1 like

16 likes

De nieuwe Amadee! De eerste op het forum denk ik. Cool ding :+1: :+1:

1 like

De eerste in Nederland, zoals hij nu bevalt doe ik hem ook niet weg.

2 likes

Mijn allereerste serieuze horloge na wat Casio’s en Swatch gehad te hebben. Gekocht ergens in de jaren 90.

8 likes

Leuk zo’n Trekking; heb er ook een. Jammer dat ze bij de nieuwere versies alleen nog maar zwarte wijzerplaten leveren, vind zo’n knalkleur altijd wel passen bij een toolwatch.
En aangezien ze bij Tissot de eerste generaties niet meer repareren mocht er wat kapot zijn vrees ik dat het op een dag gewoon ophoudt voor m’n mooie gele plaat :grimacing:

6 likes

Die gele is gaaf! Ik heb voor die van mij nu ook de titanium band die er bij hoort.
Voor zover ik begrijp is vooral vocht de boosdoener. Dus daar let ik erg op.

1 like

Heb een poos geleden ook wel eens geboden op zo’n titanium band, alleen was er iemand die er meer voor over had dan ik :blush:

Goed om te weten dat je moet oppassen met vocht; ga ik op letten. Al is dit eigenlijk wel m’n zomer- en wintersporthorloge dus vocht is niet helemaal uitgesloten :grin:

Prachtig horloge!
Maar mag wel weg draag het nooit.
Wel Titaan natuurlijk.

10 likes

Uiteindelijk heb ik deze maar gekocht omdat ze elders nog duurder waren of idd werd ik overboden. Mij Tissot is nog in hele mooie staat dus vond ik het de prijs wel waard.

http://www.crazywatches.pl/tissot-t-touch-multifunction-smart-watch-1999

1 like