Prachtige foto.
Daar sluit ik mij volledig bij aan!
Eén van mijn oudere Seiko’s… een tijdje geleden onder handen genomen door Seiko Nederland en net zo goed als nieuw…
Ik weet niet hoe die er van tevoren uit zag, maar ziet er goed uit nu!
Mooie bijdrage!
Wat mij betreft mogen ze wel individueel en gedetailleerder op de foto.
Mijn enige titanium.
Wel zalig licht materiaal. Ik hoop nog een Shogun aan de collectie toe te kunnen voegen…
Een fraai exemplaar!
Schitterend!
Dat is ook een beetje preken voor eigen parochie geweest, aangezien ik ook het topic heb gestart
Neemt niet weg dat deze two-tone Seiko een mooie aanvulling op dit topic is!
Elke keer weer mooi om te zien dat er toch wel wat dragers (al dan niet liefhebbers) zijn van titanium.
Eerder deze week nog met een collega mee geweest bij het kopen van een horloge, wat (naar naar later bleek) ook een titanium is. Op kantoor al pratend erover liet een andere collega weten dat zij alleen titanium draagt (vanwege allergische reacties op overige soorten).
Dank @Alfaromeo58 voor deze bijdrage
Luxe man, zo’n Porsche in huis
Kan hem in de garage leggen om het anders te formuleren, maar beter wordt het niet…
Het is perfect gelukt!
Weer een waardevolle toevoeging. Zo één hadden we hier nog niet
Nu dan in ieder geval ! Dank voor de bijdrage
Ik heb deze Seiko Arctura al jaren in mijn bezit, was toen mijn daily beater. Echter de laatste paar jaar draag ik deze niet meer. Eigenlijk moet deze nagezien worden (het kinetic deel, ik denk condensator) en er zitten krassen op de band.
Eigenlijk houd ik mij dus warm aanbevolen voor een betrouwbaar adres wat dit op zou kunnen pakken, dus als iemand tips heeft!!
Waar zo`n topic dus al; niet goed voor is.