Show your Titanium

Prachtige foto.

1 like

Daar sluit ik mij volledig bij aan!

1 like

Ik ben echt verslingerd aan het dragen van titanium.
De oranje tissot is trouwens te koop

2 likes

Eén van mijn oudere Seiko’s… een tijdje geleden onder handen genomen door Seiko Nederland en net zo goed als nieuw…

12 likes

Ik weet niet hoe die er van tevoren uit zag, maar ziet er goed uit nu!

Mooie bijdrage!
Wat mij betreft mogen ze wel individueel en gedetailleerder op de foto.

Mijn enige titanium.
Wel zalig licht materiaal. Ik hoop nog een Shogun aan de collectie toe te kunnen voegen…

6 likes

Een fraai exemplaar!

1 like

8 likes

Schitterend!

Op voorspraak van Dave hierbij mijn Seiko

2 likes

Dat is ook een beetje preken voor eigen parochie geweest, aangezien ik ook het topic heb gestart :wink:

Neemt niet weg dat deze two-tone Seiko een mooie aanvulling op dit topic is!

Elke keer weer mooi om te zien dat er toch wel wat dragers (al dan niet liefhebbers) zijn van titanium.

Eerder deze week nog met een collega mee geweest bij het kopen van een horloge, wat (naar naar later bleek) ook een titanium is. Op kantoor al pratend erover liet een andere collega weten dat zij alleen titanium draagt (vanwege allergische reacties op overige soorten).

Dank @Alfaromeo58 voor deze bijdrage

Luxe man, zo’n Porsche in huis

Emperor tuna kast uit een stuk titanium :joy:
4000 m waterdicht, gelijk aan rolex deapsea :stuck_out_tongue_winking_eye:.

6 likes

Kan hem in de garage leggen om het anders te formuleren, maar beter wordt het niet…

1 like

Lorus titanium🐘

ik hoop dat het is gelukt👀

6 likes

Het is perfect gelukt!
Weer een waardevolle toevoeging. Zo één hadden we hier nog niet :ok_hand:t2:

1 like

Kemmner Seahorse , dacht dat ik hem hier al getoond had maar vond de post niet terug)

5 likes

Nu dan in ieder geval ! Dank voor de bijdrage

Ik heb deze Seiko Arctura al jaren in mijn bezit, was toen mijn daily beater. Echter de laatste paar jaar draag ik deze niet meer. Eigenlijk moet deze nagezien worden (het kinetic deel, ik denk condensator) en er zitten krassen op de band.

Eigenlijk houd ik mij dus warm aanbevolen voor een betrouwbaar adres wat dit op zou kunnen pakken, dus als iemand tips heeft!!
Waar zo`n topic dus al; niet goed voor is.:sunglasses:

2 likes