Heb onlangs een sicura submarine aangeschaft en nou blijkt dat deze wel loopt… Maar op bepaalde tijden loopt deze echter weer vast… vet jammer dacht namelijk eindelijk een leuke sicura bij mijn collectie te hebben…
Ik weet dat het hier om een klassieke horloge gaat maar ben bij verschillende horlogemakers langs geweest en krijg m net zo snel weer van ze terug… omdat ze dit waarschijnlijk niet kunnen/willen oplossen.
Iemand enig idee bij wie ik hiervoor terecht kan?!
Ik moet nodig die post weer aanvullen, want ik ben een aantal stappen verder. Het ding zit weer in elkaar, loopt, maar ik moet alles nog in de Elma knallen voor een schoonmaak beurtje…
Nice! Heb je topic net doorgenomen… lijkt inderdaad dat jij ook met bloed zweet en tranen hierdoor heen bent gekomen. Maar fijn om te zien dat het is opgelost, ik zal even kijken inderdaad ook of er niet iets los in zit/loopt you never know…
Penanker uurwerken valt eigenlijk geen eer aan te behalen, slechte kwaliteit uurwerken en het resultaat zal nooit echt goed zijn of je moet een volledig gesteend uurwerk hebben die zijn wel iets beter, daarbij komt dat het horloges zijn die het financieel eigenlijk niet meer waard zijn om te laten repareren.