toevallig ook deze besteld dan?:
Ook ik kon de verleiding niet weerstaan, mooie gelegenheid om eens een Citizen te proberen Dank aan alle forumleden om dit topic zo actueel te houden, anders had ik er vast overheen gekeken:wink:
Raar dat ze zo tegenstrijdig zijn in informatie over de diamanten in de specificaties en omschrijvingen etc
Steken jullie er nu veel tijd in om per bon de nieuwsbriefkorting te ontvangen? Bij sommige dure bestelling die ik hierboven zie, ben je een behoorlijke tijd bezig.
Ik heb even gekeken naar zo’n Seiko Presage Cocktail, maar toch maar niet gedaan.
Hebben jullie nog aanraders
Ik heb een Citizen NY0145-86EE uit de sale (50%) besteld afgelopen vrijdag. Dat was onderaan de streep een superdeal.
Maar wanneer ik zo rondkijk naar die vooral nieuwere modellen dan heb ik daar uiteraard een hele nette korting op van 45%. Maar een aantal van de horloges komt uiteindelijk ook een keer in de sale en vergeleken daarmee is het verschil natuurlijk wel kleiner. Twijfel, twijfel, twijfel.
Neen deze, de Blueberry
Daar gaan mijn goede voornemens voor 2024.
Ik heb het welgeteld 22 dagen volgehouden zonder een aankoop.

Maar, vanaf nu…
Kerstmis valt vroeg dit jaar!
Nice! Die presage ziet er op de product render een stuk minder mooi uit.
Iemand op de marketingafdeling van Siebel vlak voor het weekend. “Goh jongens, mij bevalt die dip na de kerstperiode helemaal niet. Zullen we de boel eens op z’n kop gaan zetten! En zodanig dat onze klanten geen budget meer over hebben om bij onze concurrentie te shoppen.”
De NJ0151-88M is nu wel heel verleidelijk. Al ga ik denk toch liever een keer voor een mop Prx.
De laatste bon is net verkocht aan iemand
Ja balen… Krijg nu weer de melding dat ze niet verkocht mogen worden Toch te lang gewacht blijkbaar… Mocht iemand de rose gouden Tsuyosa hebben besteld en toch niet willen hoor ik het graag
Scheiss. Wilde vanavond de Seiko ‘Tank’ voor de vrouw des huizes bestellen (en heel stiekem misschien nog een G-Shock voor mezelf ).
Hahaa excuses mannen! Ik zag dat er minder dan 10 waren dus heb even gecheckt en het waren er nog 4, en zag dat ze bij vakantieveilng ook weg waren dus moest snel handelen😝
Haha met al die FOMO impulsaankopen gaat het druk worden in het blauw de komende weken