Gisteren kocht ik deze BM8560 (Titanium, Eco-Drive, Flieger) voor €175,- samen met een 22mm Hirsch bandje voor 4 bonnen + 12 euro iDeal:
Vandaag kocht ik die ijsblauwe Citizen met 5 bonnen + €19 iDeal. Alleen waren de bonnen wel 2,50 per stuk duurder. In totaal heb ik verspreid over twee dagen €260,- aan Siebel uitgegeven en daar deze twee horloges plus een bandje voor in ruil gekregen.
Als het doel van Siebel was om omzet te verhogen, dan is het ze in ieder geval gelukt (ze zouden in andere gevallen namelijk niet zo rap mijn geld krijgen).
Toen ik gister en vanochtend aangaf dat cadeaubonnen bij een faillissement “gratis geld” zijn voor een bedrijf, grapte ik niet.
Ik denk dat het verstandig is om niet op je handen te gaan zitten met deze bonnen maar ze zsm in te wisselen.
Ik vind het een bijzondere tactiek die op niets anders lijkt dan een vreemde sprong om cash in huis te harken.
Nah geen spijt hebben. Het onderste uit de kan krijg je altijd een keer terug Voor hetzelfde geld was er een regel aanpassing gekomen tegen het stapelen van de bonnen…
Dan zit je met die bonnen, verder is er niets interessants bij Siebel
Lamme vingers en 36 cadeaubonnen later maar dan is vrouwlief ook weer blij. Ze wilde altijd al eens een lab diamond “zien”. Kan ze hem mooi vergelijken met de rest van haar glimmertjes.
Zorg dat je inlogt. Voor mij zorgde dit ervoor dat de niet gevonden producten ineens weer zichtbaar zijn. Ik heb nu voor 330 de Seiko die ik al even wilde en een gshock.