Siebel en actievandedag kortingactie topic

Al voor 09:00 vanochtend kreeg ik een melding dat mijn bestelling verstuurd is naar de Siebel winkel van mijn bestelling die ik gisteren heb gedaan.

Het zou mij niks verbazen als dit reeds gisteren verzonden is en vandaag al in de winkel zal aankomen en kan ik dit straks eind van de middag ophalen.
Ik heb hier bewust voor gekozen anders staat de postbode thuis voor een dichte deur en wie weet waar het dan beland.

Ben benieuwd naar de ijsblauwe Tsuyosa als ik die straks in mijn handen heb … op de meeste promotie foto’s recht van voren komt het horloge niet zo bijzonder over t.o.v. de meer schuin genomen foto’s waar je veel meer diepte ziet en de wijzerplaat veel meer leeft door een andere lichtinval.

1 like

Maar goed dat de bonnen niet meer worden verkocht. Mijn ruggengraat werd weker en weker…

Ik neigde richting deze:

Moonphase, titanium, radio controlled. Wat een hoop techniek zit hierin. Voor net geen 350 euro natuurlijk een erg goede deal…

14 likes

Maar je hebt je blijkbaar kunnen inhouden ?

Ik heb altijd wel een lijstje in mijn hoofd van horloges die ik zou willen toevoegen en als er ergens iets opduikt tegen een onweerstaanbare prijs dan hap ik zeker toe :sweat_smile:

Deze bonnen actie was precies wat ik nodig had voor een Tsuyosa :rofl:

Mocht iemand die zo’n ijsblauwe Tsuyosa heeft gekocht er toch van willen scheiden, wil ik gerust hem overnemen voor je betaalde prijs plus kleine premium :face_exhaling:

2 likes

Dit viel mij inderdaad ook al op. Ik moet dan ook zeggen dat ik heel benieuwd ben wat er nou eenmaal gaat binnenkomen en of daar een certificaat bij zit. Ben nog niet helemaal bekend met lab diamonds. Maar na de docu “ Nothing Lasts Forever” moet en zal ik zo’n ding proberen.

1 like

Daar heb ik ook over getwijfeld. Supermooie techniek. Ik twijfelde wel of deze dial mij lang zou gaan bekoren. Ze hebben binnen deze serie ook een limited BY1007-60L variant uitgebracht, maar die is helaas niet in Europe (normaal) te koop. (zie het Citizen only deel 3 topic)

1 like

Een Radio-Controlled, Eco-Drive, Titanium, Moonphase horloge is toch wel een soort pinnacle van Japans/Citizen engineering. Vind ik dan.

Ik geniet buitensporig veel van mijn Citizen world timer, die geen moonphase heeft maar wel radiogestuurde tijdzones. Het stuk techniek, afwerking/details wat er in zit, is prachtig. Dankzij die world timer ben ik groot van fan het hele merk Citizen geworden.

Deze versie kwam ook bij mij wel in mijn gedachten, maar had het nooit eerder overwogen (want te duur) en dan zou het wel een heel erg kostelijke impulsaankoop worden. Ook al is het maar ongeveer 50%. Dan nog…

over de duizend euro, en dan nog import en BTW erover. Ai caramba. Wel een mooiere dial. Helaas geen aventurine.

3 likes

Je kan ze bellen en vragen of ze die voor je kunnen bestellen, min 450 eur moet het zijn. Geen retouren!

Ook ik heb een verzendbevestiging voor de Seiko SRPK15J1, wat een deal zou dit zijn :heart_eyes:!

Marktplaats staan er nu een paar. Tweedehands markt gelijk dood :slight_smile:
image

1 like

Zal wel ja maar ik doe liever zaken via HF :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Complementen aan Siebel mijn bestelde Casio is binnen.
Ik heb duurdere horloges gekocht voor de volle prijs die met minder zorg geleverd zijn.

2 likes

Lijkt erop dat het allemaal goedkomt! Een mooie Seiko SSC813P1 panda Speedtimer incoming!

15 likes

Vind persoonlijk de dial van de limited minder mooi door de Romeinse cijfers. Dat is voor mij een flink afknapper.

1 like

Hij was bang!

1 like

Ik krijg ‘m morgen en sluit niet uit dat ik er na een paar weken weer afscheid van wil nemen. Maar dat kan ik pas zeggen zodra het zo ver is (de kast begint wat vol te raken)

1 like

Heeft iemand de beurskoers van Siebel? :joy:

En daar is (brievenbus)pakje 2. Ze hebben met terugwerkende kracht de 10% verrekend en ondanks deze actie een hele losse kaart opgestuurd. Dat noem ik super nette service :open_mouth:

20 likes

Hier zojuist ook de bevestiging binnen dat de bestelling (G-shock GW-M5610U-1ER) door Siebel zojuist is verzonden. De actie lijkt dan inderdaad toch niet te mooi om waar te zijn :+1:t2:

5 likes