Siebel is zieltjes aan het winnen. Die zijn netjes bezig zeg
Voor mij de eerste keer dat ik iets bij hen gekocht heb, maar de service is wel uitstekend hoor. Mocht ik nog eens iets zoeken zal ik daar toch echt even kijken.
Nice!
Ik twijfelde heel erg tussen die en de volledig zwarte versie die ik nu heb. Solar en atoomklok zijn wel heel toffe functies
Eerlijk is eerlijk. Hier scoren ze inderdaad zeker pluspunten mee!
Wauw, chapeau!
Als het goed is heb ik later vandaag precies hetzelfde horloge om mijn pols! Ik heb de Postnl track&trace code gisteren ontvangen.
Nice! Synchronisatie met de app is super makkelijk. Nooit gedacht dat ik een horloge met een app zou bezitten…
Automatische time setting is ideaal, Bluetooth of radio-controlled. Jammer genoeg nog geen manier gevonden om mijn mechanische horloges automatisch in te stellen
Ik heb nog een wearos smartwatch en een “hybrid” van fossil, maar ben erachter gekomen dat ik niet iedere dag (wearos) of iedere 2 weken (hybrid) een horloge wil opladen.
Stuur me gerust een berichtje mocht het zo ver zijn
Net de mail gehad dat mijn G-shock verzonen is, morgen tussen 12:45 en 15:15 verwachte bezorgtijd.
Mooi verhaal deze actie. Als ik wat leuks met korting zie dan staat het huis bol van vraagtekens en kritische noten… Vertel ik dit gebeuren aan m’n vrouw, dan vraagt ze meteen wat ik voor haar besteld heb
Moet je daar perse een Casio id voor maken?
ik heb er via mijn apple id eentje aangemaakt, maar je kunt de app als guest gebruiken. Weet niet of de synchronisatie dan ook lukt.
Ik ben net bij de Siebel geweest en heb staan twijfelen tussen de ijsblauwe en de turquoise. Ze zijn in het echt veel mooier, maak je geen zorgen.
In mijn geval is het de laatstgenoemde geworden. En een G-Shock mudman. En een Seiko en een gouden ring, want ja, de bonnen moesten op mijn vriendin verdient ook wat leuks.
Die had ik ook moeten nemen maar ik moest weer voor zo’n stoer niet afleesbaar ding gaan
Hahaha, ja die negatieve displays zien er leuk uit op de foto maar in de praktijk…helemaal ruk!
En tuurlijk heeft de deze 5610,
Positief display.
Multiband 6.
Solar.
Upgraded Resin voor een premium feel.
Maar wat verwacht je, ik heb dan ook een volle 15 euro meer dan jou betaald he!
Echt niet
In dagbrakers zouden ze zeggen dat zijn aannames
Hoe je het ook went of keert, het maakt niet uit wat je gekocht hebt het is altijd een topdeal geweest.
Ik heb bijna 2 volle dagen niet in het blauw gekeken.