Siebel en actievandedag kortingactie topic

Ik heb een 5689 module
Solar bluetooth.

12 likes

Is de “upgraded resin” band niet enkel terug te vinden op de GW-5000?

Ik weet nog toen ik mijn 5610 inruilde voor mijn 5000 dat ik het verschil wel merkte

Mooi hoor dat alles is/wordt uitgeleverd. Ook onderweg:

2 likes

Ik heb gisteravond nog 3 bonnen kunnen kopen, toen ze heel even weer beschikbaar waren.
Het ziet ernaar uit dat de actie nu wel echt afgelopen is:

image

Ik vond hem top. Iedereen veel plezier van je goedkope deal!

10 likes

Denk dat ze nu echt wel van de oude voorraad af zijn.:grin:

Ik werd net gebeld door Siebel dat mijn bestelling afgehaald kan worden.

Ik vermoed dat ze dit niet standaard doen maar omdat zij melden dat zij vanavond geen koopavond hebben denk ik dat zij daarom er toch een telefoontje doen om klanten vanavond niet voor niks voor de deur te hebben staan.

Straks in de lunch pauze ga ik even op en neer :slight_smile:

2 likes

Succes!!

Jammer…hij is het absoluut waard !

20 likes

't Is allemaal goedgekomen
Siebel en actievandedag kortingactie topic - 140 van TomHagen :wink:

2 likes

Wow! Toch de durf moeten hebben om meerdere bonnen te kopen. Wat een beauty zeg. Proficiat met je NA.

1 like

Toch nog goed gekomen ondanks de status die de bestelling had op de site :ok_hand:

20 likes

Nee, hier zit ook al duidelijk verschil in met de goedkopere versies, net iets soepeler

1 like

Zo, das een mooie Tsuyosa!

1 like

In de pauze even naar de Siebel gereden om mijn bestelling op te halen.

De Citizen werd in de winkel meteen op maat gemaakt door er een paar schakeltjes uit te halen :blush:

Met deze toevoegingen hou ik mijn collectie mooi gevarieerd:

22 likes

Gefeliciteerd met je aankoop. Mooi paar zo!

1 like

Ik wilde het eigenlijk niet, maar blijf een Hollander. Maar nu die binnen is, ben ik er oprecht blij mee :rofl: :innocent:

17 likes

Klinkt herkenbaar :+1:

Door de 10% korting bij Siebel had ik nog 30 Euro tegoed over en zodoende bovenstaande G-Shock er toch maar bij gedaan om dan weer op MP of hier te slijten.

Maar nu net eenmaal gepast lijkt het mij toch wel een heerlijk horloge met sporten en mountainbiken … :star_struck:

Wordt nog vervolgd :rofl:

4 likes

Bij jou zie ik de datum 25-1. Een paar posts naar boven 1-25.
Iemand enig idee hoe je dit kan aanpassen? Ik prefereer de 25-1, maar heb hem ook andersom:

Ben wel nog steeds heel (onverwacht) content met deze deal! Draagt heerlijk zeg :ok_hand:t3:

4 likes

RTFM? :rofl: :sweat_smile:

Je moet “adjust” even inhouden en dan door de opties scrollen met de 2 knoppen aan de rechterzijde.

3 likes