Siebel en actievandedag kortingactie topic

Pcies. Als het kan dan is het zoals @NSFW hierboven zegt.
Denk alleen dat jouw square deze optie niet heeft…

1 like

Haha ik weet wel hoe ik e.e.a. moet instellen, maar het omdraaien van dag/maand is me (nog) niet gelukt. Kon dit ook niet in het boekje vinden. Of ik ben enorm blond

Waarschijnlijk is dit het dan (helaas)!

1 like

Je mis niets hoor. Mijn 5000u heeft het. Maar ik was heel nov. en dec. in de war met de datum :sweat_smile:. Nu staat ie gewoon weer op maand-dag.

1 like

Blz 16 van de handleiding
Knop A Links boven) tot je thuis stad in beeld is, 9x op C (links onder) drukken en dan wisselen met D (rechts onder)

2 likes

Heeft iemand een turquise Tsuyosa al binnen? Ben benieuwd naar de foto’s. Zo’n licht blauwe heeft iedereen al :wink: .

Hij is wel heel mooi hoor. Het Citizen Only topic kan weer op extra bezoekers rekenen.

1 like

Ja hoor

17 likes

Helaas heb ik deze functie dan toch niet.
Heb hier een lijstje gevonden met G-Shocks die het wel kunnen: https://shockbase.org/function_page_dyn.php?function=multi_date_format

De 5610 wel, maar de DW5600 van mij niet. Jammer!

2 likes

Eens hoor en ben het zelf niet van plan, maar vind het wel een grijs gebied voor wat betreft de regels. De prijs die op de factuur staat, is gewoon de adviesprijs. De constructie met de cadeaubonnen verandert feitelijk de betaalde som wel, maar niet de waarde van het aankoopbedrag.

In principe wordt de waardebon verkocht voor de helft, niet het horloge zelf.

2 likes

Eens, is een grijs gebied, maar denk ook dat we allemaal wel een beetje weten hoe en wat. Ik denk dat redelijkheid een eind komt. Nogmaals, HF-spirit :slight_smile: Ik heb zelf niets kunnen kopen want geen bonnen en ben ook geen zure vent ofzo, maar dacht laat ik het toch delen.

edit: ennnn mn voorgaande post is verdwenen want editten ging niet goed. Strekking was, mocht je je aankoop met geweldige korting met winst willen verkopen, is dat op HF niet de bedoeling want beetje forumregels (met aanvulling van @Henkjan91 dat het een grijs gebied is). Leuker is het misschien om een medeforummer blij te maken.

5 likes

Nogmaals bedankt voor de tip! Eerste aankoop van 2024 is binnen.

7 likes

Zo te zien zijn er heel wat van die bonnen bij wissel.nl terecht gekomen :thinking:

Ik ben weer tiener.

15 likes

Ik neem m wel over :sweat_smile:

1 like

Bepaal jij dat Pim?
:arrow_down:
Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Na 6 maanden hoort dat dus geen probleem te zijn. Er zijn bergen Rolex geweest die na precies 6 maanden te koop zijn gekomen. ( met meerdere €1000 aan premium )

Buiten dat op de factuur heb je gewoon de volle prijs betaald met aftrek van de 10% dus als je daar onder blijft zou het zelfs gelijk kunnen. Want je heb idd korting op de bonnen en niet op het horloge ( Op de 10% na )

Dat het beheer dit eventueel niet kan waarderen is te begrijpen handel is uiteindelijk niet toegestaan.

En waarom zou je je nieuwe aanwinst ook verkopen? Ik heb mijn nieuwe Casio niet meer afgedaan sinds ik hem heb.

1 like

Omdat de echte Hollanders hier vooral voor dat dopamine shot gaat van een goede deal scoren. Na een paar dagen ebt dat weg en zit je met een horloge waar je eigenlijk helemaal nooit zin in had.

(Grapje he, ik heb met plezier meegelezen en feliciteer iedereen met z’n NA.)

5 likes

Dat bepaalt Pim zeker niet! :smile:

2 likes

IMG_1303

3 likes

Mooi hoor.
Die had ik ook graag willen scoren, maar de bonnen waren op🙄

Ik vind het helemaal geen grijs gebied, want

Dus dit :point_down:t2:

is m.i. ook onzin want je hebt voor het horloge betaald wat je voor de bonnen hebt betaald.

1 like