Siebel en actievandedag kortingactie topic

Dan wens ik je heel veel plezier samen met Elizabeth en Rombi in dit topic.
En ben ik weg :wave: Bedankt voor jullie bijdrage.

Wat betekent “uit de brochure”? Lijkt namelijk dat je deze horloges gewoon kunt bestellen.

Betekent dat het in de Siebel brochure staat (heeft gestaan)

1 like

Bedankt voor het delen van deze actie :+1:
Ik heb deze besteld.

9 likes

Dat ie in een ouderwetse reclamefolder staat :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Yes, ook ik had dit, maar zoals je zegt, wel een mail met order bevestiging. Ook in mijn account staat de status “Paid”.

Zijn ze failliet? Ff nieuws kijken, zou me niks verbazen bij siebel

Het lijkt wel of ik deze totaal gemist heb, is deze nieuw online bij Siebel? Die prijs icm de bonnen is natuurlijk een giller!

Wat ziet de 6 er raar uit? Ik heb zelfs op YouTube moeten kijken wat het moest voorstellen, maar blijkbaar is het een opengewerkte wijzerplaat op het uurwerk (wat een reteslechte render is dit dan).

Goeie keuze, gefeliciteerd.

1 like

Kan het kloppen de je met een rest bedrag van 19,50 geen bon meer kan gebruiken?

Nee je kan gewoon een bon gebruiken. Wat over is blijft op je bon staan.

Excuus ik zou hier niet meer reageren. :wave:

Nee hoor het restbedrag blijft gewoon bruikbaar op een later moment.

Wees niet zo streng voor jezelf :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ze hebben inderdaad een aantal nieuwe modellen geplaatst :ok_hand:t3:

1 like

In ieder geval niet hypocriet, net zo streng voor jezelf als voor anderen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Hier is de SSK003 ook geland naar tevredenheid!

12 likes

Ik ben even benieuwd naar jullie ervaringen met de staat van de horloges die jullie hebben ontvangen van Siebel-bestellingen.

Vandaag ontving ik mijn Seiko SSC911, maar het horloge was extreem smerig! En na het schoonmaken ontdekte ik op verschillende plekken gebruikssporen. Vermoedelijk een demo model geweest :thinking:

Het personeel had op op zijn minst het fatsoen mogen tonen om het horloge schoon te maken voordat ze het opsturen. Het horloge gaat in ieder geval weer terug

In het kader van beelden spreken meer dan duizend woorden:

Dankjewel, eerst ben ik gaan kijken in de winkel wat ik leuk vond, en toen pas de bonnen besteld en mijn natuurlijk aangemeld voor de nieuwsbrief (-10%)
€199 -10% -45% :+1: dat is €98,50
Die kon ik niet laten liggen.

1 like

Goede actie dit, deze net gekocht bij Siebel Utrecht. Kan je eigenlijk geen buil aan vallen. Had wel wat moeite met de verkoopster haha die tijdens het inkloppen van de codes dit horloge in haar hand hield en half tegen de toonbank leek aan te scratchen. Na wat aarzeling toch even gevraagd of ze het horloge gewoon even kon neerleggen :sweat_smile:. Nee, voor de expertise en verkoop ervaring hoef je niet naar Siebel, maar mooie deal dankzij HF oplettendheid!

9 likes

Vandaag ook naar de winkel in Utrecht geweest. Twijfelde te veel tussen deze en een groene Seiko presage. Uiteindelijk toch voor deze gegaan. Daar vertelde de mevrouw dat ze van de meeste maar 1 model in de winkel hebben. Dus ik vroeg ook of die van mij nog even extra schoon kon worden gemaakt. Verder wel behulpzaam en geduldig(prime time alle codes intikken.
Ze hadden de actie nog niet eerder meegemaakt🤪

14 likes

Deze bekeek ik net ook, ken hem niet maar oogt wel leuk! Online tref ik hem eigenlijk nergens, op wat webshops na. Ga het toch overwegen. Iemand ervaring mee?

1 like

Ik weet toevallig via-via dat bestellingen via de webshop via de centrale organisatie worden aangeleverd, deze worden niet uit de winkelvoorraad geleverd.

Dus je hebt of een retourtje te pakken of een winkelmedewerker die zijn kans schoon (hehe) om van een afgekloven winkeldochter af te komen.

1 like