Klopt helemaal! En deze wordt geleverd ook nog
Ik betrap mezelf er juist op dat ik bewust niet meedoe. Dan zou ik een horloge kopen omdat het goedkoop is en leuk voor erbij. Na een tijd zou die gewoon in de box terecht komen en niet meer gedragen worden. Laatst kon ik een Oris Rectangular kopen (de blauwe) voor €750,- maar die vind ik net te klein. Heel erg mooi, maar dus net te klein.
Ik heb voor valentijn wat glimmers voor de vrouw gekocht. Ze waren al in de aanbieding; maar nu was het bijna een bos rozen en hier kan ze 15 jaar mee!
Oeps ik kon mij ook niet inhouden en heb een mooie Citizen gekocht kreeg alleen wel een zwart scherm met error-melding na het afrekenen met de bonnen. Daarna wel netjes een orderbevestiging in de email. Hadden meer mensen dit?
Komt mij ook bekend voor. De betaling wordt wel verwerkt verder. Je kunt ook onder “Bestellingen” kijken en daar zou dan “Paid” moeten staan bij “Betalingsstatus”
Yep, hier ook. Hierdoor ben ik ook de cashback misgelopen.
Wanneer je je bestelling plaatst via cashbackxl ontvang je nog 5% over het bedrag excl. btw.
Had ik ook idd, maar komt goed.
Ah toppie, dank voor reactie allen
Is mij ook nog nooit gelukt om de cashback te krijgen.
De medewerker in de Siebel winkel wist wel van de Actievandedag korting. In de twee keer dat ik een half uur midden op de (werk)dag in de winkel ben geweest, waren er telkens twee medewerkers, maar heb geen andere klanten gezien.
In elke winkel, velen op A locaties, moeten minstens 2 werknemers zijn voor de veiligheid. Ik denk dat deze winkels niet kostendekkend zijn. Door dure huur en personeel. De webwinkel moet het verlies dan rechttrekken, maar moet het opnemen tegen Amazon, waarop alles goedkoper te vinden is. De echte marge zit op kettinkjes, armbandjes en modehorloges. Op de tsuyosas en Seiko ssk zal weinig marge overblijven na de coupon actie.
Dus ik denk dat een faillissement best plausibel is. De laatste heb mede daardoor in de winkel gehaald.
Allemaal horloges die ik geinig vond,aar te duur voor wat het is. Een normale 5 met 4r heb je voor 200, vind 400 of 500 voor deze dan te duur. De gmt wijzer is gewoon een omgebouwde dag aanduiding. Zoveel wijkt dit uurwerk niet af van een normale 4r.
Zoals eerder in dit topic werd gezegd, ongeveer de prijs die het horloge zou moeten zijn. Beetje het prijspeil van Seiko in 2013/2014 met de SKX destijds. De marktplaats prijs voor een gedragen ssk of tsuyosa is ongeveer 50 euro meer dan ik heb betaald. Dus in het slechtste geval speel ik quitte.
Lijken de 2 Seiko GMT’s in het echt ook zoveel op elkaar? Op de foto lijken ze weinig van elkaar te verschillen qua kleur …
Wat een leuke casio guy
Wil iemand zo vriendelijk zijn om een beknopte samenvatting te geven van dit Siebel verhaal?
Ik begrijp tot nu toe dat je max 10 bonnen kan inleveren? Hoe kom je aan al die voordelen ?
Bij voorbaat mijn oprechte dank
Je koopt een waardebon van €50,- van Siebel. Daar betaal je €27,50 voor. Je bestelt de bon(ben) op de website ‘actie van de dag’ en gebruikt de bon(ben), die je vrijwel direct per mail binnenkrijgt, als betaalmiddel bij Siebel. Online en offline te gebruiken.
Je kunt max 10 in 1 keer kopen maar wel meer inwisselen.
Als je dan een account maakt krijg je eerst 10% korting op niet actiemodellen en dan nog eens 45% met de bonnen.
Een account bij Siebel?
Registreren op hun webshop.
Groet
Ook de sympathiekste thuis hé
Tik jij zelf ook niet een beetje op de vingers dan?
Ik ben sws voor team Elizabeth!