Wat denk je zelf?
Volgens mij is dit wel mogelijk, mits het een horloge is dat Seiko in Nederland in de collectie heeft.
Lig je weer te slapen?
Je kunt ook vier vouchers in 1x kopen.
Zocht me helemaal laveloos naar de URL. Voor de volledigheid:
Haha, geweldig.
Jep. 10 stuks gescoord vandaag.
Daarna ook de GWG-B1000 gescoord.
Die is 719,10 toch? Heb je wel nog die 4 bonnen extra gekocht erna? Dat kan namelijk gewoon.
Ohh. Nee dat heb ik niet gedaan. Heb er 10 gekocht, dus voor €219 + €275 de Mudmaster gescoord.
Ooit de GWG-1000 gehad, maar die was te groot in mijn optiek, deze schijnt wat slanker te ogen/zijn, dus erg benieuwd!
Mocht er iemand nog nieuwsbrief kortingscodes van € 2,50 van actievandedag nodig hebben:
25FEB026988B50F
25FEB0269EED006
25FEB026A002C36
25FEB026A102871
25FEB026AA538FA
25FEB026AC62ECD
25FEB026AE68557
Citizen Garrison onderweg voor een wel héél aantrekkelijke prijs! Ben reuze benieuwd.
Voor dit geld kon ik het echt niet laten liggen, wordt m’n eerste titanium horloge.
Die heb ik toevallig vandaag ook besteld👍
We zijn er weer!
Heb gisteren 14 bonnen gekocht.
Mooie Seiko presage voor mijn vrouw besteld en ook een gw-m5610 g-shock en een casioak voor mezelf.
Echter betrap ik mezelf erop dat ik nu horloges ga kopen, omdat het goedkoop is en niet de boot van deze actie wil missen.
Hebben jullie ook dit gevoel of zijn de horloges echt degene die je wilde hebben?
Ook ben ik best benieuwd naar de reden dat Siebel dit doet, zouden ze in financiele nood zitten en de omzet nodig hebben?
Ik heb er zoals meerderen hierboven gelijk de Seiko SSK003 van gekocht die als nieuwe daily ver bovenaan mn lijst stond, maar ik herken het gevoel van de boot niet willen missen ook zeker.
Ja ik blijf ook iedere keer opnieuw kijken, en moet mezelf bedwingen om niet nog meer te kopen ‘want de prijs’. De Garrison en Tsuyosa heb ik beiden voor een wel heel aantrekkelijke prijs. Beiden wilde ik redelijk graag, maar zat er niet al weken over te dubben. Die heb ik echt gekocht dankzij de actie en niet dankzij lang beraad.
Maar als ik de teugels zou laten vieren dan zouden de Seiko GMT (van Henk Jan hierboven) én de Citizen Titanium Eco Drive Radio Controlled Moonphase nog binnen komen.
Over die laatste twijfel ik nog wel altijd, want op zo’n bedrag is het wel een enorme korting. Maar anderzijds overtreed ik daarmee weer m’n zelfopgelegde limiet van €300,-.
Goedemorgen allen. Ik heb deze actie een beetje aan mij voorbij laten gaan.
Even ter bevestiging: ik kies een horloge van 700 euro, koop 14 bonnen, kan ze allemaal inleveren en betaal dus slechts 385 euro voor het horloge? Bizar en zet me tot nadenken.