Siebel en actievandedag kortingactie topic

Of nu met zn bonnen de openhaard aan het opstoken.

1 like

Nee hoor Dreski heeft gewoon even gebeld en ik kan daar rustig mijn vouchers inleveren.
en dat AD bericht kende ik al lang maar dat heeft een beetje met mijn oude werk te maken…

Zojuist voor 250 een Seiko 5 gmt besteld. Gaf bij mij eerst ook telkens een foutmelding, uiteindelijk lukte het wel om de bonnen in te leveren, maar gaf bij de laatste toch nog een error. Heb wel een factuur ontvangen, dus neem aan dat hij wel is doorgekomen. Hopen dat ze nog een weekje in business blijven!

6 likes

We grapten ook maar wat. Dreski leek even te veranderen in Stresski.
Tijdens de laatste bonnen Actie was Siebel echt top keurig verzonden en netjes verpakt.

Ik ben met mijn vrouw nog iets op gaan halen in de winkel. En daar ook uiterst vriendelijk geholpen.

4 likes

Dit is degene die ik ook maar blijf overwegen… Tot nu toe heb ik me kunnen weerhouden :smiley: Mooie aankoop, leuk die voorpret en de prijs is zacht gezegd toch wel bijzonder te noemen.

Ik heb inmiddels een bestelling kunnen plaatsen en de bonnen kunnen gebruiken.

Bedankt! Sinds de bonnen vorige keer zo snel weg waren, kon ik de fomo niet onderdrukken.

Ik zou er eventueel op termijn wel een Pepsi insert in willen zetten, zijn nu ook mod bezels voor te koop.

1 like

Ik had precies hetzelfde net, komt vast goed!

1 like

En weer uit verkocht. Ik ben echt benieuwd hoevaak deze actie nog terug gaat komen. Deze ronde heb ik overgeslagen.

1 like

Duizenden mod artikelen zijn er voor dit model

Een stapel horloges

:hushed::hushed::hushed::hushed::hushed::hushed:

Ik weet niet voor hoelang maar ze zijn weer beschikbaar …

image

6 likes

Verzenden ze naar België? Kan hiervan direct niets terugvinden op de website :blush:

Geen idee maar ik zou eigenlijk niet weten waarom niet. Siebel is gewoon een normale webwinkel/juwelier.

Waarschijnlijk wel, probeer het eens! Anders is er in Tilburg, Breda of Maastricht (volgens mij) een vestiging.

Yup, source = me :smiley:

2 likes

Gaat niet lang meer duren. De actie is inmiddels ook weer aangekondigd op pepper.

Setje witgouden oorstekers met diamant kunnen kopen voor een hele aantrekkelijke prijs!

1 like

Kun je ook een Seiko horloge bij Siebel bestellen die ze niet in hun assortiment hebben?

1 like