Siebel en actievandedag kortingactie topic

Ik ga zo wel ff bij de winkel langs. Zit om de hoek.

2 likes

Doe je het zeker weten goed? Verwissel je de code en de pincode van de cadeaukaart niet?

Je moet het ook niet hier invullen. Maar bij een latere stap.
:arrow_down:
IMG_0663

Je moet even geduld hebben als je de code en pin ingevuld hebt. Dat duurt een seconde of 10 en dan wordt de bonwaarde van de totaal waarde afgetrokken. Wacht je niet lang genoeg en ga je terug dan is je kaart plots leeg. Had ik ook, Siebel gebeld en opgelost uiteraard.

Ik kreeg met de lege kaart ook de “contact merchand” melding. Er is een link op Siebel.nl waar je de huidige waarde welke nog op de code staat terug kunt vinden.

Succes allen.

Ik ga zo lekker naar Siebel zelf. Ik krijg er om zijn Amsterdams de sch*t van.

Ik heb net eens gebeld, de codes zijn nog niet direct actief, dat zou binnen 2 dagen in orde moeten zijn.

1 like

Dus als ik naar de winkel ga kan ik ook niets met mijn vouchers?

Geen idee :smiley:

Het lijkt er op dat de site druk bezocht wordt op dit moment.
Het checken van de waarde van de kaart werkt op dit moment ook niet naar behoren.

Ah, ik lees net het bericht van @Fox, even geduld nog dus …

Siebel is zojuist failliet verklaard.

9 likes

:joy:

1 like

Ik hoop dat de HF’ers niet te veel van die bonnen hebben gekocht :skull_and_crossbones:

Net gebeurd.

19 likes

Wat een vuile streek, die bonnen.

2015 of niet? :rofl:

2 likes

:joy:rotjong

3 likes

Zeker vuile streek. Wat zou beste kans zijn om nog iets te ontvangen. morgen naar de winkel, of alsnog order plaatsen via de webwinkel

Haha de datum van het artikel is wel van belang in deze :smiley:

3 likes

Haha, heerlijk fout geintje. :rofl:

9 likes

Nu!

1 like

Party pooper.

1 like

iedereen heeft zijn spullen gewoon gehad hoor, of je nu afhaalt of laat brengen. verder is het nog geen 1 april

1 like

Dreski is wel heel stil ineens. Die is een sprintje aan het trekken naar de Siebel :joy:

8 likes