Gaat wel meevallen denk ik. Ding kost 3x niets en voor die paar tientjes ga ik echt geen moeite doen. Zal 'm eerder weggeven denk ik
Maar vooralsnog is het leuk speelgoed voor erbij.
Gaat wel meevallen denk ik. Ding kost 3x niets en voor die paar tientjes ga ik echt geen moeite doen. Zal 'm eerder weggeven denk ik
Maar vooralsnog is het leuk speelgoed voor erbij.
Goeie aankoop!
Je zou verwachten dat iemand toch enige vorm van ogen gebruikt bij het inpakken van een order.
Netjes. Ik heb heel erg getwijfeld tussen deze, of een combi van twee Citizens (Garrison en Tsuyosa) en ben toch voor de citizens gegaan.
Maar. Ook deze is een geweldig mooi horloge. Gefeliciteerd.
Dat hoort niet, die band zo
Deze Citizen NY0129-58LE zaterdag binnengekomen:
DEZE IS NIET MEER BESCHIKBAAR
Mocht iemand nog wat ongebruikte cadeaukaarten hebben dan houd ik me aanbevolen.
Hahaha, wat is dit toch.
spijtig dat ze geen zwarte tsuyosa hebben, anders had ik ook wel gebruik gemaakt van de actie.
De siebelsite ligt er ook meteen uit
ik ging naar siebel.nl…
Mijn onderbuikgevoel zegt dat het financieel niet zo jofel gaat bij Siebel. Cadeaubonnen zijn directe inkomsten zonder tegenprestatie. Ideaal om crediteuren mee te betalen, onder het mom “wie dan leeft wie dan zorgt”. Tevens de reden dat ik de bonnen vrijwel onmiddellijk heb opgemaakt.
Iemand een idee welke code je moet invoeren? Mijn voucher nummers werken niet?
je moet betalen en dan als betalingswijze “Cadeaubon” kiezen. Dan kom je in de betaalmodule terecht waar je ook met iDeal etc kunt betalen. Daar vul je cadeauboncodes en pincodes stuk voor stuk in. Het eventuele restant betaal je dan nog met iDeal op diezelfde pagina.
Als je die pagina verlaat, wat ik deed op zoek naar de iDeal knop voor de resterende 20 euro, ben je het cadeaubontegoed weer kwijt en moet je opnieuw alle bonnen stuk voor stuk invullen.
Denk dan dat de site tript.
Helaas is er een fout opgetreden tijdens het verwerken van uw betaling. Probeer het opnieuw. Als deze fout zich blijft voordoen, kies dan een andere betaalmethode.
Ik heb ze uitgeprint en kan daar toch mee naar de winkel? Heb al weer spijt dat ik dit gedaan heb. Iemand nog interesse in 6 vouchers?
Payment was not successful. Please contact the merchant.
De site vliegt er de hele tijd uit. Even geduld en het komt goed
Ja hoor. Je kunt ook in de winkel betalen. Op de website zie je de winkelvoorraad staan zodat je niet voor niks rijdt.
Ik denk dat je niet de enige bent die in die betaalmodule bezig is en dat het simpelweg niet verwerkt kan worden ivm drukte. Er zullen genoeg mensen zijn die nu alsnog hun kans zien na de vorige gekte gemist te hebben.
Spannend.