Siebel en actievandedag kortingactie topic

29 likes

Hij is (bijna) helemaal van metaal. Qua afwerking en ervaring is dit 1 volle categorie beter.

Heb nu twee 6900 Gshocks nu. In totaal 8 Gshocks. De 6900 heeft lekkere nineties vibes.

Was iedereen hier deze week jarig dan?

Het ding is, dit was gewoon een ““verkapte”” manier van korting. Heeft niks te maken met cadeaubonnen. Want die krijg je “CADEAU”. En niet door er zelf 10 te kopen.

1 like

:popcorn::disguised_face::performing_arts:

Klopt helemaal maar een korting van 50% met de bonnen icm de extra kortingen die mogelijk waren (nieuwsbrieven, cashbackXL) bovenop een sale product maakten wel dat het voelde als een (verjaardags)feestje

4 likes

image

12 likes

Touché :grin:

1 like

Balen is ook een groot woord hoor… kijk wat voor tof horloge het nog steeds is voor 50€:

Het is meer dat ik op dat moment niet bewust van o.a. de 5610 solar features, en de retro look die het stiekem wel compleet maakt.

10 likes

Zeer tevreden!

30 likes

Hier nu na vertraging ook de GW-M5610U binnen :partying_face:

15 likes

Die 5610 is wel een favorietje. Draagt heerlijk, ziet er zowel bij sportief als casual gebruik top uit. Nu nog kijken of het staat bij een pak en dan kan de rest van de (bescheiden) collectie de deur uit…:stuck_out_tongue_winking_eye:

17 likes

:rofl:

Net omgeslingerd👍

16 likes

Maar mocht iemand de Siebelbonnen niet meer gebruiken, neem ze graag over zodat ik nog een horloge van de wishlist kan strepen :wink:.

Wordt straks nu druk in het G-shock only gedeelte :grin:

2 likes

Haha ik voorzie een golf aan 5610tjes int blauwe :smile:

7 likes

Ik wil er ook wel een voor werk als iemand een g shock 5610 weg wilt doen :sunglasses::+1:t3:

1 like

De gedachte om de black hole sun casioak te flippen is opgekomen. Maar dit is typisch zo’n horloge die ik altijd wel in de collectie zie blijven als werkpaard of beater.

Ik heb er nog wel eentje (solar radio 5610 negatief), twee keer gedragen geloof ik. Doos en papieren, helemaal compleet.

1 like

Lekker dan:

Horloge is prachtig, band komt zo aan… En ik denk dat ik mijn Casioak Gshock wil omruilen voor een Square, die Casioak draagt voor geen meter.

10 likes