Siebel en actievandedag kortingactie topic

Veel 5610u erbij hier zeg! Hoe meer ik ze zie hoe meer ik stiekem toch een beetje baal de non solar stealth 5600bb te hebben gekozen :face_with_peeking_eye:

3 likes

Ik mag de GW-5000U ook ten zeerste aanraden! Voelt nét wat meer premium aan door zijn RVS kast met dlc coating, onder de resin bezel. Ik was aangenaam verrast.

4 likes

Als je online besteld heb kan je retourneren en dan de 5610 nemen

1 like

Ik had zondag besteld en dan komt 2 dagen later ineens deze video: https://www.youtube.com/watch?v=avoVBPDtiMw&t=324s&ab_channel=TeddyBaldassarre

:sweat_smile:

3 likes

Ook als hij al gedragen is a.k.a. miniscule krasjes op het glaasje (zichtbaar onder bepaald licht)?

Haha ik dacht precies hetzelfde ja! Toeval bestaat niet.

1 like

Ik had net toevallig het retourformulier in handen: Ongedragen en in originele staat.

Misschien iemand anders er mee blij maken voor een fijn prijsje? Zo’n 5610 kost de wereld niet. :slight_smile:

1 like

Deze stond al een tijdje op mijn lijstje en het was eigenlijk niet heel verstandig na een dure decembermaand, maar ik kon hem voor die prijs ook echt niet laten gaan xD

33 likes

Die stond niet op de siebel website toch?

1 like

Is dat de Seiko Daytona?! :wink:

Nice! Dan maar een rustige januari en februari maand :ok_hand:t3:

1 like

Nee dat klopt, maar het is wel een leuke G Shock!

1 like

Zeker staat ook op mijn lijstje voor “erbij” :smile:

Die had ik ook wel willen kopen, zie dat de qctie helaas voorbij is.

1 like

Nice helaas heb ik de actie gemist…

Tis te proberen

Ik baal niet maar had ook achteraf graag een 5610 er ij gekocht. Ach €108 bij de nol kost ook de wereld niet. Misschien pak ik die er wel bij.

1 like

Welke heb je dan wel gehaald?

Ik ben met de 5610 onbewust gaan slapen, deed ik als kind ook :rofl:

Dit is echt een verademing na een tijdje stalen “doe beetje voorzichtig” horloges.

4 likes

Heel benieuwd hoe deze in het echt is.

Tis een bezel van metaal?

1 like

GA-B2100-1A1ER met solar en bluetooth.
Daar ben ik ook blij mee maar wil de 5610 er gewoon bij :joy:

3 likes

Dat denk ik wel :slight_smile:

1 like