Nav van jouw NA topic was mijn interesse gewekt
Wordt mijn eerste Citizen.
Nav van jouw NA topic was mijn interesse gewekt
Wordt mijn eerste Citizen.
Het kan nog voordeliger:
inloggen met je siebel account geeft 10% op niet afgeprijsde artikelen
Dan maakt van € 695,00 > € 625,50
wanneer je een aantal nieuwsbrief kortingscodes (€ 2.,50) verzameld en ze per stuk aanschaft, dan betaal je € 25,00 per bon
13 bonnen ter waarde van € 50,00 > € 325,00
wanneer je de bestelling bij actievandedag via een cashbackxl account plaatst, ontvang je via die weg 7,5% (ex btw) terug op de bestelling van je bonnen
Hierdoor krijg je nog € 20,14 retour > € 325,00 - € 20,14 = € 304,86
wanneer je ook de siebel bestelling via een cashbackxl account plaatst ontvang je 5% (ex.btw) van je bestelkosten retour.
(dit werkte voorheen, maar vanwege een foutmelding na het invoeren van de laatste cadeaubon op de Siebel website werkte dat niet meer bij mijn laatste bestellingen)
Hierdoor krijg je nog € 25,85 retour > € 304,86 - € 25,85 = € 279,01
Heb je hem al binnen gehad.
Op Youtube heb ik de zwarte Citizen Tsuki-yomi gezien die ook online aangeboden word bij Siebel.
Als de post een beetje mee wil werken komt die morgen binnen.
Mocht de kleur toch tegenvallen dan ruil ik deze om voor de lichte kleur in de winkel.
Heb zojuist deze twee binnen gekregen: duiker (BN0150-10E) en de titanium (BM7430-89E). Lang getwijfeld of ik deze twee zou halen of een iets deftigere Seiko duiker. Maar ontzettend blij dat ik voor deze twee ben gegaan. Naast het gegeven dat ik nu meer kan afwisselen, 2x eco-drive heb (geen gedoe met opwinden/batterijen) ook nog eens zeer verheugd met hoe ze in het echt zijn…en dat voor €207,- in totaal .
De horloges zijn beide in goede staat dus niks te klagen over de service van Siebel.
Vraagje: Voor het bedrag dat ik betaald heb, heb ik niet de behoefte mezelf hier heel druk om te gaan maken maar het viel me op dat op het bandje van de duiker (BN0150-10E) niet de duiktabel staat gedrukt. Dit zie je verder wel overal terug (zie plaatje internet ter referentie). Zijn er verschillende ‘versies’ hiervan in omloop?
Dat gebeurt ook vaak bij de Ny0040. Ik zou me daar geen zorgen over maken. Je bandje is sowieso een origineel Citizen bandje.
Het kriebelt enorm om de Seiko Prospex Speedtimer aan te schaffen. Wie praat het even uit mijn hoofd?
Gewoon doen als je het geld er voor hebt.
Een horloge kopen wat je eigenlijk niet wilt omdat er ergens een aanbieding is is wel heel erg, eh, tekenend. Je moet natuurlijk nooit wat, op horlogegebied. Ik zeg dit voor deze man:
Bij twijfel niet doen. “Kriebelen” suggereert twijfel. De vraag om je er van af te praten ook. Niet doen dus. Al die snacks schrijven alleen maar af, en ze leiden op de keper beschouwd ook nog eens af van knappere horloges met meer staying power.
Maar goed, ik heb het hele gedoetje rond administratie, bonnen, accounts, rekenen en de hele bubs zo eens zitten lezen, en ga maar terug naar m’n grijze dealer die me gewoon een goeie prijs geeft zonder al dat gesodemieter.
Bij twijfel juist doen. Je kan beter spijt hebben van iets wat je wel hebt gedaan van wat je niet heb gedaan.
Als je de tijd die je daarmee kwijt bent gewoon gaat werken hou je misschien wel méér over
Het is inderdaad een “snackje”, waren zeker de wijze woorden die even nodig waren. Na een Seiko GMT en een TH F1 afgelopen maand moet het maar even goed zijn zo
Deze koele chrono, waar ik al een tijdje omheen loopt te draaien, voor een fractie van de prijs? Yes, please!
Ik ben blij met deze actie hoor!
Heel tof op deze leren band!
Oh wauw hele mooie combo zo, moet me ook maar eens verdiepen hoe deze kortingactie werkt. Wordt de aangewakkerde verslaving in ieder geval iets meer betaalbaar