Siebel en actievandedag kortingactie topic

Deze is ook naar mij toe onderweg. Eerder deze maand kocht ik de Garrison en de Tsuyosa, daar komt nu deze als derde bij. De bijnaam is, als ik het goed heb onthouden, Paradigm.

1 like

Die bijnaam had ik nog niet gevonden, thanks! Mijn eerste titanium en heb niet het idee dat dit de lichtste titanium horloge is dat er te vinden is maar verder een verrassend mooi en degelijk horloge voor het geld!

2 likes

Nog eentje dan, voor die 110 euro.

17 likes
4 likes

Voor de liefhebbers van de Citizen Tsuyosa. Ik heb even geïnformeerd naar de nieuwe kleurtjes:

Betreft deze nieuwe kleuren, behalve dus de fel oranje:

8 likes

Ik had nog 2 horloges op de shortlist die Siebel had, dus na aanmaken account (al 10%), via cashback xxl bij actievandedag voor 400eu aan bonnen besteld a 220eu.

siebel

Totaal retail: € 299 + € 129 = € 428 (laten we € 400 zeggen want de G-Shock shop je al snel rond de 100eu elders)
Waarde winkelmandje na 10% korting: € 385,20
Via cashback xxl de bonnen bij actievandaag is - 7,5% = € 15,84 (duurt wel 2 maanden staat er)
Afgerekend: € 205,20 met nog € 14,80 op de waardebon
Totaal: € 205,20 - € 15,84 = € 189,36

Ik hoop voor ze dat ze nog marge overhouden zeg, ik voel me nu bijna opgelaten als oerhollander die wel heel erg gek is op korting…

4 likes

“We krijgen ze allemaal behalve precies die ene die Rik wél mooi vindt”

FML…

Dit is gewoon cashflow voor ze en verkleinen van de voorraad, ik denk dat Siebel dit harder nodig heeft dan de klanten :sweat_smile:

5 likes

Ok nou in dat geval struin ik die shop nog wel even door!

PS leuk deze citaat functie, vroeg me al af hoe jullie dat zo handig deden :slight_smile:

Ja ik vond de oranje juist ook wel een zomer knaller! Nu twijfel tussen de zalm/goud of de small second versie.

De blauwe

10 likes

Super handig die tip over de Siebel actie…vanmiddag voor mijn dochter een horloge voor haar verjaardag gekocht. Uiteindelijk €106,- betaald voor een horloge van €180,- dat op haar verlanglijstje stond :slight_smile:

1 like

Ik had na de bestelling nog 21 euro over op de laatste waardebon, kan de restwaarde zowel in het Siebel account als bij actievandedag niet terugvinden. Waar zien jullie die restwaarde staan? Met die nieuwe Tsuyosa in aantocht wil ik dat misschien toch nog even claimen.

Je voucher kan je gewoon opgebruiken de restwaarde zal je zelf even terug moeten rekenen.

1 like

Ik had tien bonnen gekocht ik heb de citizen tsuki-yomi moonphase gekocht dus ik heb geen restwaarde meer over.

1 like

Hier kan je de cadeaukaartsaldo checken:

1 like

Dat is een handige, dank u!

1 like

Daar ging mijn citaat niet over he. Niet te snel iets invullen :v:

Yes en kijk eens wat een gave :ok_hand:

1 like

Ik twijfel een beetje om mijn Citizen Garrison terug te sturen.
Krijg de band net niet lekker op maat. Schakel eruit zit te straks, schakel terug net te los.
Ook het ene puntje adjustement haalt niets uit🙄

Kan je max tien kopen of kan je meerdere keren tien kopen??