Meerdere keren 10
Dit is zó herkenbaar! Ik werd er horendol van. Uiteindelijk heb ik beslist dat te los al helemaal niks was, dus draag ik 'm aan de strakke kant. Hij knelt niet en ik krijg er een vinger tussen, maar toch staat er een lichte afdruk in mn pols aan het einde van de dag. Ik vermoed dat het horloge meer vrijheid om te schuiven (en op de pols te kruipen) vanwege het lage gewicht.
Het is bizar dat een extra schakel en de micro adjustment een te grote speling geeft.
Het is een flieger style dus op leer staat ie overigens ook niet verkeerd.
43mm
Vandaag is de Tsuki-yomi binnen gekomen.
De kleur valt zeker niet tegen. Afhankelijk van hoe het licht op de wijzerplaat valt wijzigt de kleur van de maan, heel mooi en niet te opvallend. Het horloge ga ik dus ook zeker niet ruilen voor een andere kleur.
Wel apart dat het horloge in geen enkele winkel lag en maar heel kort op de website heeft gestaan.
Nice ik vind hem mooier dan de andere kleuren.
Vooral omdat de buitenrand van de achtergrond mooi overloopt in de buitenrand van de dial.
Hallo, spuit 11 hier. Stel dat ik dit horloge wil kopen met de dikste korting. Welke stappen moet ik ondernemen?
- ik kan 10x kortingskaart voor EUR 275 kopen
- nieuwsbrief?
- extra kortingskaarten voor gedeelte boven EUR 500?
Ik kan alles wel teruglezen maar ruim 600 berichten ondertussen.
Tweede order bij actie van de dag voor het restant. Je kunt niet meer tien bonnen per keer kiezen, maar wel meerdere orders plaatsen.
Als je een account bij Siebel aanmaakt en inlogt voordat je bestelt, zijn alle niet afgeprijsde items +10% korting.
De rest van de flauwekul met cashbackxxl e.d. heb ik achterwege gelaten.
Bedankt topper.
Dat mag dus niet. Dat is waarom ik een maand heb moeten wachten. Online mag je niet ruilen in de winkel.
Heeft iemand al iets terug gestuurd?
Ik heb met 600 aan cadeaukaarten betaald, 11 euro bijgelegd. De Casio is terug gestuurd. Mijn cadeaubonnen werken geen een van allen meer, ik heb geen 11 euro terug gekregen en zou niet weten hoe dit nu verder moet.
Bellen? Ik werd keurig geholpen aan de telefoon.
Maar ik hoefde ook geen geld terug
Ik meende gelezen te hebben dat je de bestelling ook kunt retourneren in de winkels. Misschien dat het dan alleen retourneren was en niet omruilen. Dat zou ook nog kunnen.
Maar goed, maakt in dit geval ook niet uit, ben blij met het horloge dus deze gaat niet terug.
Ik heb een Presage terug gebracht naar de winkel. Moet dan ook 2 weken wachten…week 1 is voorbij. Ben benieuwd, hoop dat de cadeaukaart weer vol is als de groene Citizen Tsuyosa leverbaar gaat zijn.
Valt me wel op dat er vele Tsuyosa’s op marktplaats staan met een kleine korting als vraagprijs. 2 weken oud, nog in de stikkers maar geen klik…natuurlijk.
Ik wilde vandaag ook in de winkel omruilen maar helaas. Ze konden het horloge alleen aannemen en dan vanuit daar naar hun online shop retournen. Terugbetaling kan dan een week of 2 duren.
Jammer, want ik stond al met een blauwe Tsuyosa in mn hand om weer mee te nemen
Ik heb een aantal weken terug een ring teruggebracht naar de winkel.
Die hebben hem teruggestuurd en ik meen 3 weken later kreeg ik een berichtje dat hij goed was ontvangen, nog een week later kreeg ik een pakketje in de brievenbus met daarin een cadeaubon voor het bedrag van de ring.
Het kan dus even duren maar het wordt wel netjes geregeld.
Plaatje van het interwebs, maar deze stond er ineens met 30% sale, dus eens kijken in welke staat deze komt voor €220