Siebel en actievandedag kortingactie topic

Hadden ze zeker op voorraad.

Al binnen gehad

1 like

Jazeker, een eindje omhoog heb ik de foto’s geplaatst. Ben er blij mee.

1 like

Ziet er goed uit

1 like

Iemand afgelopen dagen nog bonnen gekocht?
Ik krijg al dagen geen reactie op mijn vraag die ik per mail aan klantenservice van actievandedag had gesteld, gister gebeld naar de klantenservice en toen kreeg ik een bandje dat het nummer niet meer in gebruik was.
Is het nog betrouwbaar om nu bonnen te kopen??

Actievandedag is al jaren betrouwbaar.
Voor de coronatijd kocht ik daar al jaren treinkaartjes.

Waarom heb je contact nodig met actievandedag? Misschien kunnen wij je wel helpen.

Ja hoor gister nog bonnen en een horloge besteld.

Ik heb zondag nog voor veel geld bij actievandedag bonnen gekocht en besteld bij Siebel, en bij twijfel kun je altijd met creditcard betalen; kun je vaak geld terugkrijgen als het mis gaat.

Bedankt voor de reacties. Inmiddels bericht van klantenservice gehad en vouchers gekocht!

1 like

Vrijdag deze afhalen en op maat maken.

8 likes

Vandaag de Seiko binnen gehad na een dag of 5.
Alleen nog even inkorten

Ziet er god uit.

22 likes

Crosspost, deze heb ik ook kunnen scoren. Heerlijk, die Tsuyosa’s. Gevoelsmatig is deze een pak meer waard dan de betaalde prijs.

Happy me :yum:

28 likes

Ja daarom had ik hem bij de winkel laten bezorgen.

1 like

Snap ik, ik probeer het zelf te doen wat meestal wel lukt. Soms moet ik even goed kijken of uitzoeken hoe het werkt. :joy:
Maar je hebt wel een mooi horloge zeg. Veel plezier er mee.

1 like

Dankje wel heb ook de blauwe maar heb voor deze maar €400,50 betaald de blauwe de volle prijs.

Kijk uit hoor, zijn slagers daar! :scream:
Van de week me horloge opgehaald bij de winkel en de supervriendelijke medewerkster moest nog even het serienummer op de garantiekaartje invullen, KLATS! zo omgekeerd met het glas op de balie, nondejuuu.
Zal ik hem ook nog even op maat maken voor je vraagt ze? Nehhh dat komt wel goed :sweat_smile:

9 likes

We gaan het in de gaten houden.

1 like

5 likes

Slagers was nog zacht uitgedrukt😱

1 like

Dus jij hebt je grail nu in huis :wink:

2 likes