Ligt aan de definitie van nieuw en wat er wordt betaald imho. Een nieuwe auto wordt voor je besteld, volgens de gekozen specificaties en daar kun je soms maanden op wachten. Daarop zou ik ook niks van schade accepteren. Bij een product (of auto) ergens van de plank kopen, met een stevige korting, vind ik een veegje makkelijker te accepteren. In dit draadje zag ik wel een stalen band waar de tranen van in m’n ogen sprongen overigens…
M’n vrouw is mijn vaste chauffeur, dus laat ik geen grappen maken over hoe snel de auto er als “gedragen” uitziet .
Ik had er tien in één keer.
Die bevalt uitstekend! Het glas is inderdaad saffier en het titanium is heerlijk licht en sterk. Het horloge oogt inderdaad wat groot op de pols. Waar dat aan ligt daar krijg ik de vinger niet achter want hij oogt soms groter dan daadwerkelijk grotere horloges. Heb zelf een 20cm pols.
De foto vertekent wel iets hoor. Zal morgen bij daglicht een nieuwe foto voor je maken.
Ik lees dat je dit vaker aanhaalt. Ben je nieuw in de hobby? De gedachte dat je enorme berenpolsen heb moet je echt loslaten.
Een 40 a 42mm duiker gaat je echt heel goed staan. Kijk eens voor een Ny0040 dan heb je een betaalbare automaat maar wel een echte duiker.
Portugieser
Sinn UX
Less is more
Omdat het onzin is. Als groot en opzichtig je smaak is prima. Maar je heb geen groot horloge nodig omdat je pols groot is. Je zal merken als je langer met de hobby bezig bent dat je smaak gaat ontwikkelen.
Je moet natuurlijk niks. En natuurlijk doen wat je zelf wil.
Veel mensen hebben dezelfde gedachten als ze net met de hobby beginnen.
Het is ook mooier als je naast het horloge ook nog een stuk band ziet boven op je pols inplaats van over het grootste deel alleen horloge.
Snel naar Frankfurt dan.
Als jij graag een groot horloge wil staat je dat uiteraard vrij te doen, Het viel me alleen opdat je met een flinke zoektocht bezig ben en zag je een paar keer je
polsmaat benoemen.
Zie het als een tip. Het is aan jou wat je ermee doet.
Ik zou nog een schakel tussen t bandje uit halen, ziet er uit alsof die aardig los zit.
Neem een Rolex. Submariner ofzo, die zal wel bevallen denk.
Zelf vind ik het te groot. Maar onderstaande is 44mm.
Met de bonnen actie ga je voor die prijs geen mooiere duiker vinden.
Saffier + Automaat 20mm lug breedte. Hele mooie Fkm banden voor te krijgen.
Daar ga je heel blij van worden.
39-41 mm is de perfecte maat voor alle polsen vind ik
Maar ja, wie ben ik
Voor mijzelf 36 bv DJ tot max 42 voor een duiker.
Een DJ hoort 36mm te zijn. Zo een heb ik er ook gehad, voor ik naar de sub ging, en toen weer afdwaalde naar de airking
Invicta komt er niet hoor
Het was een grapje, het verbaasde me dat je hand nog niet paars was die band ziet er erg strak uit om de pols op de foto.
Ik ook niet, leven is kut soms.