Hier ook een SSK003 gekocht, €266. Stond al een tijdje op het om hem te kopen. Maar nu mooi meegenomen natuurlijk.
Deze Seiko stond al een tijdje op de lijst. Met deze actie was de keus niet moeilijk, nu nog een mooi passend rubberen band vinden.
Mooi man:+1:.
Heb hem zelf ook en bevalt goed. Twijfelde over het titanium, dat dat het horloge te licht zou maken voor het gevoel.
Is zeker licht,maar heb geen idee dat ik niets draag.
Heb je er nu drie? (Rood,Blauw en Zilver)
Nee blauw en zilver
Doe blauw om naar werk zilver voor het weekend.
Heerlijk heb vroeger ook staal gedragen dus ik merk wel verschil.
En dat voor €400,50
Vandaag opgehaald geen krasje.
Horloges afdeling is even leeg op de website, misschien voor onderhoud, maar wie weet …
Dan zien we de polletjes wel weer komen
Heb met beste vriend samen zelfde horloge besteld, uiteindelijk de Seiko King Samurai geworden. Deze exemplaren waren in tegenstelling tot eerdere bestelling zonder stickers en 1 pin in de bracelet was gebogen. Met innemen is die pin geen probleem meer.
Maar verder in top conditie en vanwege de enorme korting acceptabel…
En oja, wat een gave klok; zeker voor deze prijs.
Het is dat er grote kortingen zijn. Zou anders niet zo snel meer een horloge bij Siebel bestellen wanneer je voor de volle prijs een retour exemplaar krijgt.
Dat is nu best vaak gebeurd zo te lezen.
Als bedrijven dat doen zou een wel een controle verwachten op het retour product. En al helemaal geen discussie bij het aangeven van eventuele schade bij ontvangst.
Denk dat er aan de site gewerkt wordt. Lay out is ook veranderd.
Uitgaande van het feit dat het gekochte product nieuw moet zijn kan ik alleen maar zeggen dat zowel mijn G-Shock 5610 als de Presage cocktail compleet in de stickers waren. De Seiko had zelfs de band ook nog in de plakstickers en de 5610 kwam met plastic bescherming rondom etc. Het kan dus ook anders.
Nu nog wachten op de groene camo Citizen en dan is het weer klaar.
Fijne dag allemaal.
Hetzelfde geldt voor m’n Tusoya. Spik en span en alle stickers zaten er nog. Ik snap de teleurstelling als dit anders is, maar heb niet het idee dat dit de standaard gang van zaken is. Overigens hebben horloges bij de juwelier ook vaak enige sporen van dragen door het verstoffen in de etalage en passen. Na een paar keer dragen zie je dat verschil toch niet meer .
En ze zijn er weer …
Weinig nieuws kunnen ontdekken !!
De nieuwe vestiging in het mooie Winterswijk is toegevoegd. Wellicht dat dat er iets mee te maken heeft.
Zeg je dat ook als je een nieuwe auto voor je vrouw gaat kopen? . Nieuw is bij mij gewoon nieuw.