Wel 1 minpunt. Ik krijg de band niet lekker afgesteld.
Bestaan er half-links of iets bredere clasps?
Ja zeker ik betaalde €400,50 was geen €695 maar €625,50 ik had 10 bonnen gekocht.
Poh. Wat een geld voor linkje.
Jammer dat de Strapcode jubilee end link zo lelijk is. Anders had ik die gekocht.
Ik heb deze op mijn speedtimer gehad ivm zelfde probleem. Probleem was ermee opgelost
En code wisdeal
Hmm… liever een Seiko oplossing. Dacht aan deze zonder divers extension:
Goed punt. Eigenlijk heb ik alleen een 18mm dekseltje nodig.
Ik heb liever een Seiko of desnoods blanco versie dan zo’n U-tje. Zoektocht is gestart
Gaat zeker wel, m’n zwager heeft het zo gefixt. De link kan gewoon los van de clasp, alleen heb je een hele dunne (1mm) spring bar nodig die door de laatste link kan om de nieuwe clasp vast te zetten.
Ik zal eens een foto vragen
Oké interessant! En hoe haal je die clasp er dan uit? Nog niet naar gekeken hoor maar dan moet ie kapot denk ik?
Nee gewoon pinnetje door het busje duwen zoals bij de gewone links
Hey dit is best een vet idee! Dit scheelt waarschijnlijk steeds een schakel wisselen, mijn speedtimer zit met band lengte nét ff op een vervelend punt, waarop hij soms goed valt, maar soms te groot afhankelijk van polsomtrek. Ga me hier eens in verdiepen.
OT: Siebel heeft wel meer acties gehad waarbij ik vraagtekens had. Kortingen van 50% zie je niet vaak maar bij Siebel zijn ze volgens mij meer regel dan uitzondering, op ringen etc.
Daardoor ga ik dan ook twijfelen aan wat de reëele prijs is, beetje zoals horloges met een adviesprijs van 800,- die je voor 60,- bij prijzenpakket websites kunt scoren. Ik weet niet, ik vind het niet echt vóór de winkelketen spreken.
Heb je meer foto’s? Is dat deel om de pols nog zichtbaar? Ik heb het punt bereikt dat ik misschien een half link besteld.
Edit: never mind. Opening zit alleen aan de onderkant. Clasp van Monsterwatches met een 18mm springbar moet gewoon passen
Benieuwd naar de foto’s, heb deze ook al een tijd op het oog.
Op dit moment geen andere foto’s. Weet ne inmiddels genoeg? Anders vraag ik het nog even.
Ik ben al bezig met bestellen bij Rob. Thnx man!