Siebel en actievandedag kortingactie topic

De laatste 70 posts gaat het al niet meer over Siebel maar lijkt het om de zoektocht van @junksculp te gaan. Is het niet handiger om de vraag “wat wil ik?” te beperken tot één topic? Er lopen nu meerdere topics met polletjes en wat dies meer zij over die zoektocht.

Of, … kan iemand de topictitel even aanpassen. :innocent:

:beers:

5 likes

Ook dat is wennen :see_no_evil:

1 like

No worries, maar het lijkt me voor jou ook overzichtelijker om al je vragen op één plek te stellen. :sunglasses:
Dan kunnen we het hier weer over de korting bij Siebel hebben…

1 like

Heeft Siebel korting? :flushed:

3 likes

Wat is dit nou weer?

1 like

Geen idee! Kan het niet meer terugvinden … :upside_down_face:

2 likes

Op de vraag: wat zou je echt graag willen, antwoord je met foto’s van automatische horloges. En vervolgens zeg je:

:man_shrugging:

1 like

Ik heb vroeger altijd gewerkt met een Seiko 5 om, en daar werd wat gebeukt, geloof me. Nooit problemen gehad.

Les 1. Automaat is top

Het gaat ook gewoon door … :joy::joy::joy:

5 likes

Een simpele van 40 mm

Bij Siebel? Met korting via actievandedag … :thinking:

1 like

Even ontopic

Ze zijn er weer! Of nog steeds

3 likes

Citizen.

Deze Herenhorloge Promaster Marine Automatic 41 mm NY0129-58LE

Of

Deze Herenhorloge NY0141-10LE om je tegemoet te komen kwa maat met een zwarte Fkm tropic

Met bonnen, en als je je inlogt 10% korting + 50% van de prijs.

Voor 1000 euro heb je niet alleen een goed Zwitsers merk, maar ook nog eens een automatisch horloge waar je het hartje van kan bewonderen.

3 likes

Kut zooi m’n koop drang komt weer op :melting_face:

1 like

De onderste

Ja 100% dikke aanbieding

Misschien begrijp je alle hints niet zo goed. Ik zal het even anders verwoorden:

Dit topic ging over Siebel en is compleet ‘verkloot’ door 100 posts off topic slow chat over jouw zoektocht… een onderwerp wat elders ook al besproken is met polletjes enzo en daar het beste verder besproken kan worden. Dan kunnen we het hier weer over Siebel hebben. Is dat een idee?

14 likes

Geen reden voor. Maar met een niet heel hoog budget heb je hier hele mooie echte duikers aan.