Siebel en actievandedag kortingactie topic

Die seiko Daytona lookalikes zijn wel leuk. Ondanks dat ze quartz zijn.

Anyway, als je inlogt krijg je 10% korting.

Die bonnen vertegenwoordigen 45% korting.

Samen is dat 55% op de prijs

Top!

Dus hier verder (jouw eigen topics)

:arrow_down:

4 likes

Afgelopen week de SSC911 gekocht voor iets boven de 400 euro (list 700).

Ik dacht dat je maar 10 giftcards kon gebruiken, dat blijkt dus niet het geval. Je kunt er per bestelling bij actievandedag 10 p/keer bestellen, maar als je er meer wil kun je gewoon een nieuwe bestelling plaatsen.

Het is wel echt een leuke actie! De dames in de winkel waren zelf ook nogal verbaasd. :wink:

Ik was eigenlijk opzoek naar zo’n dikke
Gouden armband van 4 roodjes met 40% eraf, om hem nog ff met die bonnen voor de helft te kopen. Helaas hebben ze die armbanden uit de sale gehaald :joy:

1 like

:joy:

1 like

Die hebben ze nog gewoon toch?
Even inloggen, ga je van 700 naar 630. 12 giftcards voor 330 euro + de resterende 30 dan ben je voor 360 klaar! Ik heb meer betaald omdat ik niet doorhad dat je meer dan 10 giftcards kom bestellen.

Je kan alles beter in 1 topic houden kwa zoektocht.

1 like

Exact! En je opent net topic nummer 5 @junksculp:see_no_evil:

Goedzo, gaan we hier weer verder over Siebel!

2 likes

Het gaat niet over de polls. Het gaat erover dat je voor elke poll (vraag) weer een nieuw topic opent, dat is helemaal nergens voor nodig. Je kunt je beperken tot één topic “ik twijfel, help!” en daar al je vragen droppen eventueel met een polletje erbij. Dan hou je het ook bij elkaar. Je hebt nu al 5 topics met eigenlijk dezelfde vraag, “help!”.

Maar goed, laten we er hier over ophouden want elke reactie roept weer een reactie op en zo gaan we maar door.

Siebel! Oh ja, actievandedag.nl … dat ook. :partying_face:

1 like

Muziekje erbij en gáán!

2 likes

Leuke deal. Cadeautje voor mijn vrouw besteld met 10% Siebel korting en 45% bonkorting. Lachen dit. :+1:

1 like

Topper. Uitmelken die zooi.

Haha wat een service van Nick dat hij voor een leuk extra bedrag de bonnen koopt op de actie site en voor je invoert.

2 likes

Zouden hier serieus mensen op in gaan? Ben benieuwd wat zijn antwoord is als je vraagt hoe dit kan :sweat_smile:

Ik dacht trouwens dat ik wat gemist had hier, 70 nieuwe berichten, maar helaas…

6 likes

Ach hij i.i.g. eerlijk en transparant dat is inmiddels ook een zeldzame eigenschap voor het gros van de Markplaats verkopers.

4 likes

Deze beauty voor mijn dame besteld en en goede staat ontvangen!

6 likes

Sla je slag met deze limited edition Seiko

2 likes

Laten we eens kijken: er zijn €330 aan bonnen ingewisseld (met een bestedingsbedrag van €600). Met de 10% Siebel-korting erbij, komt het totaal op €612. Als onze man er nog €12 aan toevoegt, bereiken we een gezamenlijk bedrag van €342. Dat is een mooie marge! :joy::joy:

De Panda net even op maat gemaakt. Qua fit kan ik precies mooi spelen met de 2 micro adjustments. Voelt goed om de pols!

18 likes