Nee eerder al, via chrono uit Japan gehaald.
aankopen kun je maar 10 cards zo te zien
Per keer.
oke. ik ga proberen.
En gelukt
Zowel de Citizen die via het internet besteld is als de Presage voor mijn vriendin die we in Arnhem met de bonnen gekocht hebben zaten in de originele doos en zijn zonder beschadigingen geleverd.
Het op maat maken van de Presage in Arnhem duurde wel lang maar is keurig gedaan.
Onze ervaringen tot nu toe zijn prima bij Siebel.
Die had ik op het oog, helaas al uitverkocht😪
Er was inderdaad een zeer beperkte voorraad. Lag ook niet in de winkels volgens de voorraadcheck.
Nadat ik hem bestelde was hij online ook niet meer zichtbaar. Ik denk dat ik de laatste heb.
Alle Citizen en Seiko in de uitverkoop bij Siebel. Goed of slecht teken voor hoe de zaken gaan?
Wacht even hoor. Heb jij de afgelopen weken 8 horloges gekocht van de bonnen van Siebel?
Ben je niet gewoon ingelogd bij Siebel?
Zo gelukt vroeg verjaardags kado voor mn zoon gehaald.
Je moet wel de bonnen uitprinten kreeg ik te horen in de winkel🤔
Maar als ik ze doorstuurde wilden zij dat ook wel doen …gelukkig.
Was pas de 2e die met deze bonnen kwam.
Deze heb ik niet in huis. Kan het klusje nog even niet afmaken. Voor de foto even een naaldje gebruikt
Heeft er iemand misschien een goede 18mm (1mm dik lees ik) springbar over?
@nielsrr heeft je zwager er nog één?
Hier zonet de SSK003 in ontvangst mogen nemen. Fully stickered, gewoon een nieuw exemplaartje dus. Wat een deal! Hij gaat meteen mee naar Rome dit weekend.
Nope helaas niet, is naar een juwelier gegaan ervoor
Ik was online aan het zoeken. Maar juwelier is makkelijker idd.
Bedankt voor de tip
Hebben jullie ook lang op verzendbevestiging moeten wachten?
Heb gisteren online gekocht, maar nog geen verzendbevestiging…
#beetjeongeduldig lol
Kan een dag of 2 duren als ze hem niet op voorraad hebben.
Was nog op voorraad in enkele winkels, maar zag het met de dag slinken, vandaar de bezorgdheid lol
3 dagen bij mij.( een eeuwigheid )