Siebel en actievandedag kortingactie topic

Tijd voor een slotje… :sunglasses:

Het is klaar. Geen Siebel meer bij actievandedag, zo te zien. De 10% na inloggen is iets wat er altijd is, als je een account aanmaakt wordt je nl. ‘member’ en krijg je automatisch 10% korting. Kan interessant zijn maar 10% krijg je overal wel. :wink:

Hij lijkt nog gewoon beschikbaar bij mij…

2 likes

Nee hoor …

Zie het gele venstertje als je probeert je winkelwagen te vullen :beers:

Dan is het inderdaad tijd voor een slotje…

Van de week gelukkig nog gebruik van gemaakt (geen horloge helaas :zipper_mouth_face:)

Net optijd geweest.

1 like

Oei jammer, had gister de eerste 5 gekocht om eens te proberen. Wordt dan ook maar gelijk de laatste 5. Was in iedergeval een mooie actie :slight_smile:

Je hebt ook maar 1,5 maand de tijd gehad he :joy:
Ik zou nu sowieso niets meer bestellen al die geretourneerde zooi komt nu in omloop.

2 likes

Zijn er toch 10 dan. :joy:

Deze melding heeft er in het verleden vaker opgestaan. Na een tijdje zijn ze wel weer beschikbaar gekomen. Kan nu natuurlijk ook weer zijn.

Ben ik de enige die best opgelucht is dat hij niet meer in continue tweestrijd zit met een ‘zal ik nog een keertje…’?

De teller staat op 3 Citizens, 4 leren Hirsh bandjes en één gouden ring + G-Shock voor Mrs Coffeecup.

3 likes

Ook lekker … :partying_face:

7 likes

Heerlijk om dit te kunnen zeggen. :arrow_down:

Junior ontopic graag.

2 likes

Ben ik hoor Herman, immers de titel zegt “actievandedag kortingactie topic” … :sunglasses:

:joy:

En dat terwijl ik hier pas een paar maanden hang :slight_smile:

1 like

Als de eerste 5 de laatste 5 zijn, zijn het er over het algemeen 5

1 like

Als die gordijnen bedoeld zijn voor Siebel kan het nog net.

1 like

Nee de titel zegt:“Siebel en actievandedag kortingactie topic”

1 like

Oké.
Je krijgt gelijk. :sunglasses:

Maar ûh, het Siebel stukje is voorbij hè. Had je dat al gelezen? Verder niet heel relevant ofzo. Of toch wel, nou ja over tot de orde van de dag. Op naar nieuwe aanbiedingen!

Dachten vorige keer ook dat het over en uit was, een week later kwamen die bonnen voor 2.50 meer weer online.

2 likes

We gaan het zien! Zou mooi zijn. :beers:
Nu staat er in ieder geval “Deze deal mag niet meer verkocht worden.

Volgens mij is het al besproken, maar ik zie nog steeds het belang van Siebel niet helemaal om zoveel (op de hele collectie) weg te geven incl. op alles wat al was afgeprijsd. Lijkt me niet dat ze hier heel veel aan verdienen en iedereen die er aan meedoet gaat na de eerste koopervaring wachten op de volgende aanbieding, allemaal koopjesjagers. Ik snap het businessmodel (‘veel voor weinig’) vanuit Siebel niet. Hebben ze toch helemaal niet nodig. Maar goed, ik ben dan ook geen juwelier.