Ik heb er 2 gekocht, daarna stond er op de site dat het max aantal was bereikt.
Maar als er in de voorwaarden staat: maximaal twee per persoon, kunnen ze daar op terugvallen.
Dat is volgens mij ook precies het punt. De max 2 bonnen. Dat is wat ze denk ik voor ogen hebben. Dat is ook realistisch.
dat staat dus nergens. Buiten de tekst die ik hierboven geplakt heb van actievandedag zijn er nergens aanvullende voorwaarden of kleine lettertjes. Ook niet in de e-mail van de bestelling.
En daar stond Max twee per persoon? Ik kan het zo snel niet vinden waar je op doelt.
Maar als ik 2 cadeaubonnen koop en die cadeau doe. En mijn buurman doet dat ook en doet ze ook cadeau, heb je 4 cadeaubonnen. Het feit dat die met korting zijn aangeschaft is irrelevant in deze. Dat kan de ontvanger van de cadeaubonnen ook niet weten.
Nee er staat niets over een maximum aantal per persoon, dat is wat ik al een paar posts achter elkaar probeer duidelijk te maken.
Ze kunnen altijd nog terugvallen op 3.7 van de algemene voorwaarden
Hulde voor deze juwelier. Een andere juwelier is in het verleden minder netjes geweest bij een kortingsactie nadat ik, en ook andere HF leden hier een horloge besteld hadden.
Het is wettelijk denk ik nog niet zo vanzelfsprekend om met terugwerkende kracht de regels te veranderen als je al iets gekocht en betaald hebt.
Nee dat is het zeker niet. Maar dit riekt naar een fout. Dat er een speciaal topic voor wordt aangemaakt toont al aan dat dit bijzonder is…
Een fout of een best wel geslaagde marketing actie, want mensen praten al dagen over Siebel en het aantal nieuwe klanten zal ongetwijfeld gestegen zijn
Als het een geslaagde marketingactie was, dan zouden ze de horloges op de site niet blokkeren.
We zullen het zien, als de horloges bij Siebel weer online komen dan snel maar alsnog bestellen voordat het een nog langer staartje gaat krijgen.
Een Citizen Tsuyosa wordt met deze actie een verleidelijk horloge
Wellicht helpt de winkel binnenstappen ook en dat je het dan toch voor elkaar krijgt … ik neem aan dat de winkels geen nee verkopen voor een horloge en het zou niet de eerste keer zijn dat met dit soort akties niet alles dicht gegood wordt.
Wellicht niet mogelijk via de website maar dat de winkel de bonnen zonder problemen accepteert ??
De winkel hoeft niet te weten welk e-mail adres ik heb
Desnoods laat ik die 10% extra dan voorbij gaan.
Maar we weten toch niet of dat bewust gedaan is? Net zo als de “technische fout” bij actievandedag kan liggen, zou hier ook een “technische fout” aan ten grondslag liggen. Als 't echt allemaal niet de bedoeling was, zouden ze ook niet uitleveren. En het eerste horloge is al binnengekomen (zie boven).
Laten we vooral rustig afwachten en geen voorbarige conclusies trekken.
Ja of ze kwamen er achter nadat ze al een aantal pakketjes hadden afgeleverd bij PostNL
De cadeaubonnen zijn gewoon te gebruiken in de fysieke winkels zoals in de voorwaarden stond!
Had hem vrijdag al besteld, maar ik kreeg maar geen verzendbevestiging en begon hem toch wat te knijpen. Dus ben ik met de rest van m’n bonnen naar een filiaal gegaan om er een veilig te stellen. Nu die ander nog.
Daarom juist …
Het is echter de vraag of de blokkade ook in de winkel aktief is of dat zij alle cadeaubonnen zullen accepteren.
Alleen in de e-mails van aktievandedag met de vouchers staat geen barcode o.i.d. dus moet de cassiere dan al die lange codes van 25 cijfers letterlijk over tikken in hun kassa systeem ??
En dat dan in mijn geval 6x